14 تیر 1395
شماره خبر: 165832

مراسم تودیع و معارفه ی سرپرست بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مراسم تودیع و معارفه ی سرپرست بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد


مراسم تودیع و معارفه ی سرپرست بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) نظرآباد با حضور معاون درمان دانشگاه و جمعی از مدیران ، روسا و کارکنان آن مرکز برگزار شد.
بر اساس این گزارش دکتر رنجبر پور مدیر شبکه بهداشت و درمان نظرآباد در ابتدای جلسه ضمن بیان خوشامد گویی نیاز ها و ظرفیت های شهرستان را در بحث درمان تشریح کرد و ابراز امیدواری کرد با همکاری بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بتوان تمامی مطالبات بر حق مردم این شهرستان در خصوص بهداشت و درمان را عملی سازیم. در ادامه دکتر افضلیان مند سرپرست سابق بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) از همکاری های بی شائبه کارکنان و تیم پزشکی و پرستاری آن مرکز تقدیر و قدردانی کرد. سپس دکتر علیرضا نظریان سرپرست بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) برنامه های خود را در راستای سیاست های کلان معاونت درمان دانشگاه ارائه کرد و ابراز امیدواری کرد بتوان با استفاده از تمامی ظرفیت های شهرستان از جمله نیروهای متخصص ، خیرین و معتمدین در حوزه ی سلامت رشد چشمگیری را در بیمارستان شاهد باشیم. در پایان دکتر بهزاد کلانتری ، معاون درمان دانشگاه از فعالیت ها و زحمات دکتر افضلیان در طول تصدی سرپرستی بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) تقدیر کرد و برای ایشان آروزی توفیق داشت .
وی همچنین ضمن تبریک به سرپرستی جدید بیمارستان اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه ها ی بیمارستان می بایست توسعه منابع مالی و درامد زایی باشد تا بیمارستان بتواند با توسعه یافتن در مسیر هر چه بهتر و بیشتر خدمات درمانی به مردم این شهرستان قرار بگیرد. در پایان این مراسم حکم سرپرست بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) از سوی رئیس دانشگاه به ایشان تفیض شد و لوح تقدیری از سوی رئیس دانشگاه جهت تقدیر از زحمات سرپرست سابق بیمارستان به ایشان تقدیم شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود