15 تیر 1395
شماره خبر: 165899

برگزاری نماز عید سعید فطر در 800 مسجد و حسینیه استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

برگزاری نماز عید سعید فطر در 800 مسجد و حسینیه استان البرز


مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز از برگزاری نماز عید سعید فطر در 800 مسجد و حسینیه این استان خبر داد.
حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی افزود: به منظور برگزاری هرچه بهتر نماز عید فطر اداره کل تبلیغات اسلامی البرز با هماهنگی امور مساجد استان اقدام به چاپ و توزیع نماز عید سعید فظر با آرم سازمان تبلیغات اسلامی کرد. وی ادامه داد: این نماز مظهر برادری،وحدت و عطوفت در بین مسلمانانی است که یک ماه با خلوص نیت با عبادت راز و نیاز و تلاوت قرآن کریم به اظهار بندگی خدای متعال می پردازند.
وی گفت:استقرار روحانی با هماهنگی تبلیغات اسلامی و بهرگیری از سامانه سجام توسط ادارات تبلیغات اسلامی در سطح مساجد استان البرز انجام شده و نماز عید سعید فطر به امامت این روحانیون برگزار خواهد شد. مسعودی،ادامه داد: البته نماز عید سعید فطر در مصلی کرج به امامت حجت الاسلام و المسلمین حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه شهرستان کرج برگزار می‌شود.
وی در پایان ضمن تشکر از هیئت امنای مساجد و حسینه های استان در برگزاری برنامه های ماه مبارک رمضان گفت: استان البرز امسال پربارتر از همیشه برنامه های این ماه مبارک را اجرا کرد. مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، نماز عید فطر را عامل وحدت و همدلی اقشار مختلف جامعه دانست و گفت:حضور مردم از اقصی نقاط کشور در مساجد و حسینیه های کشور نمادی از همدلی و همزبانی است.مسعودی از مردم استان خواست تا قبل از اقامه نماز عید سعید فطر نسبت به پرداخت زکات فطره خود در روز عید اقدام کنند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود