19 تیر 1395
شماره خبر: 165993

تمام مأموران راهداری البرز در آماده‌باش هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تمام مأموران راهداری البرز در آماده‌باش هستند


مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان البرز گفت: هم‌اکنون تمام مأموران راهداری این استان در حالت آماده‌باش کامل هستند.
عباس صفری اظهار داشت: استان البرز به دلیل همجواری با پایتخت، تبدیل به پل ارتباطی تهران با چندین استان شمالی و شمال غربی کشور شده است. وی افزود: جمعیت چند میلیونی تهران در کنار جمعیت سه میلیون نفری استان البرز برای رسیدن به این استان‌ها مجبور به استفاده از آزادراه تهران – کرج، آزادراه کرج – قزوین و جاده چالوس هستند و طبیعی است که در ایام تعطیل سال، با ترافیک بسیار سنگین در این محورها روبه‌رو باشیم. مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان البرز تصریح کرد: با وجود امکانات محدودی که داریم، تلاش بسیار زیادی برای خدمت‌رسانی به مردم و به ویژه مسافران تابستانی و میهمانان استان البرز انجام شده است. صفری گفت: انتظار داریم که مردم نیز با ماموران راهداری و دیگر دستگاه‌ها از جمله پلیس راه همکاری لازم را داشته باشند و بدانند که بدون تعامل و همکاری، نمی‌توانیم قفل ترافیکی که امروز به ویژه در ساعات پایانی روز ایجاد می‌شود را باز کنیم. وی بیان داشت: در حال حاضر تمام ماموران راهداری استان البرز در حالت آماده‌باش بوده و اکثر نیروهای ما در کنار محورهای برون‌شهری به ویژه جاده چالوس مستقر هستند. مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان البرز افزود: باید قبول کنیم که گنجایش محورهای برون‌شهری استان البرز جوابگوی نیاز این منطقه نیست. صفری ادامه داد: به عنوان نمونه جاده چالوس برای حضور همزمان حداکثر 10 تا 20 هزار خودرو طراحی و احداث شده و این در حالی است که در روزهای اخیر شاهد حضور همزمان حداقل یک صد هزار خودرو در این مسیر بودیم. وی تصریح کرد: با این وجود ماموران راهداری در تلاش هستند و امیدواریم بتوانیم در زمان بازگشت مسافران، بار ترافیکی در جاده چالوس را به درستی مدیریت و تخلیه کنیم.
مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان البرز در پایان از شهروندان خواست تا در صورت امکان زمان بازگشت خود را از امروز به روزهای ابتدایی هفته آینده موکول کنند.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود