22 تیر 1395
شماره خبر: 166266

73 درصد داوطلبان کارت آزمون سراسری را دریافت کردند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

73 درصد داوطلبان کارت آزمون سراسری را دریافت کردند


مشاور عالی سازمان سنجش گفت: بیش از 73 درصد از داوطلبان کنکور سراسری 95 نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون خود اقدام کرده اند.
حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش با اشاره به برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی و هنر در صبح و عصر پنجشنبه 24 تیرماه اظهار داشت: به داوطلبانی که در گروه‌های آزمایشی فوق شرکت کرده‌اند توصیه می‌شود تا چهارشنبه نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون خود اقدام و در صورت نیاز اصلاح کارت آزمون با مراجعه به نمایندگان حاضر در حوزه‌های امتحانی نسبت به اصلاح کارت خود اقدام کنند. وی گفت: تا ساعت 8 صبح امروز سه شنبه 22 تیرماه از تعداد 860 هزار و 109 داوطلب؛ 632 هزار نفر (بیش از 73.5 درصد) نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون خود اقدام کرده‌اند. توکلی تاکید کرد: ضرورت دارد داوطلبان با همراه داشتن پرینت کارت و همچنین اصل شناسنامه یا کارت ملی و همچنین همراه داشتن مداد نرم پررنگ، مداد تراش، پاک کن و سوزن در جلسه آزمون حاضر شوند. وی اظهار داشت: داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و هر گونه نوت یادداشت، دستگاه ارتباطی (تلفن همراه، پیجر بیسیم و تبلت به جلسه آزمون خودداری کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش ضمن تاکید بر رعایت موارد فوق تاکید کرد: در آزمون سراسری 95 همراه داشتن اقلامی مانند ساعت هوشمند، دستبند هوشمند در جلسه آزمون ممنوع است و در صورت مشاهده هر کدام از اقلام فوق طبق قوانین با داوطلب برخورد می‌شود.

منبع باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود