26 تیر 1395
شماره خبر: 166399

امام جمعه فردیس: برخورد قاطع با حقوق های نامتعارف ضروری است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

امام جمعه فردیس: برخورد قاطع با حقوق های نامتعارف ضروری است


امام جمعه شهرستان فردیس گفت: باید به فیش های نجومی و حقوق های کلان و نامتعارف که نوعی غارت بیت المال است، رسیدگی و برخورد قاطع شود.
حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های این هفته نماز عبادی و سیاسی جمعه شهرستان فردیس افزود: این حقوق های چند صد میلیونی از سال ها ادامه داشته و عده ای به حرام خوری مشغول بودند.
وی ادامه داد: مردم حقوق های چند صد میلیونی که بعضی از مدیران می گرفتند را نمی پذیرند. وی افزود: دستگاه های نظارتی مگر در خواب بسر می بردند، مجلس کجا بود، آیا دیوان عدالت اداری و دیوان محاسبات نباید می دانست که عده ای به جان بیت المال افتاده اند. امام جمعه شهرستان فردیس گفت: مقام معظم رهبری خود ورود پیدا کرده و فرمودند باید حقوق هایی که به حرام و به این شکل از بیت المال به جیب عده ای ریخته شده بر گردد و با آنها برخورد قانونی شود. ایمانی افزود: عده ای از مدیران گرچه تعداد آنها نسبت به مدیران پاک دست در کشور کم است مرتکب این اشتباه شده اند. بیشتر مدیران کشور انسان های با شرفی هستند که حلال و حرام سرشان می شود، ولی همین عده قلیل برای جمهوری اسلامی زیاد است. وی اظهار کرد: هشت نفر از مدیران عزل شدند و یا وادار به استعفا شدند و بقیه متخلفین نیز نباید به فراموشی سپرده شوند. ایمانی گفت: مردم به جمهوری اسلامی اعتماد دارند و حق نیست که اینگونه با اعتماد آنها برخورد شود. سرمایه نظام اسلامی همین اعتماد و حضور مردم در صحنه های مختلف است. امام جمعه شهرستان فردیس افزود: از قوه قضاییه تا مجلس گرفته، می توانند با وضع قوانین این منافذ اختلاس و فساد را در کشور مهار کنند. همینطور دولت می داند کدام یک از مدیران حقوق های چند صد میلیونی گرفته اند. مردم انتظار برخورد قاطع و یک لبیک از قوا نسبت به فرمایشات رهبری در این خصوص دارند. ایمانی وضعیت موجود نشان می دهد که در کشور عراق کار داعش تا چند ماه آینده تمام می شود و عراقی ها وارد کار شدند و ظرف چند ماه آینده موصل را از دست داعش خارج می کنند. وی در ادامه افزود: آمریکایی ها علاوه بر دولت مرکزی وارد مذاکره با رییس کردستان عراق شدند و به دنبال آن هستند هم در عراق کردها را مستقل کنند و در سوریه هم به شدت این کار را انجام می دهند. کردهای عراقی داعش را قلع و قمع می کنند و داعش رو به شکست است. شهرستان فردیس با حدود 600 هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود