26 تیر 1395
شماره خبر: 166407

جانبازان کانادین کشور در البرز تجلیل شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

جانبازان کانادین کشور در البرز تجلیل شدند


160تن از جانبازان کانادین(قطع پا ) دفاع مقدس شامگاه پنجشنبه در آئینی با حضور مسئولان کشوری و استان البرز در مجتمع فرهنگی و ورزشی ایثار شهرستان ساوجبلاغ تجلیل شدند.
در این آئین دبیر انجمن کانادین کشور اظهار داشت: طرح پایش سلامت شماری از جانبازان دفاع مقدس از دیروز چهارشنبه در مجتمع فرهنگی ورزشی ایثار کردان استان البرز به مدت سه روز با حضور
پزشکان فوق تخصص و متخصص آغاز شده است. امیر هوشنگ غفران هدف از اجرای این برنامه پایش سلامت و معاینه کامل پزشکی جانبازان بیان کرد و گفت: طی این سه روز تمام این جانبازان بصورت فشرده تحت معاینه کامل پزشکان اورتوپدی،داخلی، روان شناسی وغیره قرار می گیرند. وی افزود:انجمن کانادین جانبازان قطع پا از لگن را تحت پوشش قرار داده است و تاکنون تنها 214 نفردر کشور شناسایی شده که در این مراسم از 160 نفر از آنان تجلیل شد. غفران افزود: جانبازان با مشکلات زیادی گریبانگیر هستند اما خم به ابرو نمی آورند لیکن مسئولان باید تا جایی که ضوابط و شرایط اجازه می دهد به این عزیزان خدمات ارایه دهند. درپایان این مراسم، انتخابات انجمن جانبازان کانادین ایران برگزار شد که طی آن حشمت اله روستا ، امیرهوشنگ غفران ، محمد کاظم غریبی ، حسن صدیقی ، اردشیر بستاک به عنوان اعضای اصلی و غلامعباس شکیبا عضو علی البدل و مجید شریفی بازرس اصلی و بیژن مهرورز بازرس علی البدل انتخاب شدند. طرح سنجش سلامت جانبازان کشور فردا جمعه در استان البرز به پایان می رسد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود