27 تیر 1395
شماره خبر: 166521

برای نخستین بار در کشور معاونت نظارت و پیگیری در استان البرز ایجاد شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

برای نخستین بار در کشور معاونت نظارت و پیگیری در استان البرز ایجاد شد


احمد فاضلیان، رئیس کل دادگستری استان البرز در آیین تودیع و معارفه رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب شهرستان کرج مسئولیت‌ها را جزو امور دنیوی و موقتی توصیف کرد و گفت: مسئولیت‌هایی که در نظام جمهوری اسلامی به تک تک کارگزاران داده می‌شود آزمایش بزرگ الهی است و بعد از هر معارفه‌ای قطعا یک تودیع وجود دارد.
وی افزود: توفیق خدمت به مردم، فرصت مغتنمی است که داده شده و همه باید خداوند را در همه حال ناظر بر رفتار و اعمال خود بدانیم؛ با این نگرش قطعا جلوی خیلی از لغزش‌ها و کاستی‌ها گرفته می‌شود.
عالی‌ترین مقام قضایی استان تصریح کرد: حجم سنگین پرونده‌ها و فشار کاری نباید منجر به بی‌صبوری شود و قضات باید در برابر ناملایمات صبور باشند چون فعالیت در این جایگاه فرصتی برای خدمت به خلق است. وی با تمجید از عملکرد بخش‌های مختلف محاکم عمومی و انقلاب کرج، اظهار داشت: آقای مازنی از زمان تصدی ریاست کل محاکم عمومی و انقلاب کرج که از ابتدای استان شدن البرز بوده عملکرد قابل قبولی داشته و دلیل جابه‌جایی وی صرفا برای تزریق روح تازه و ایده‌های جدید به مجموعه بوده و نباید حتی ذره‌ای تصور دیگری به ذهن راه داد. فاضلیان افزود: با توجه به ویژگی‌های برجسته آقای مازنی وی به سمت معاون قضایی و مسئول معاونت تازه تاسیس نظارت و پیگیری دادگستری کل استان البرز منصوب شد. وی با اشاره به اینکه معاونت نظارت و پیگیری برای نخستین بار در یک طرح ابتکاری در البرز ایجاد می‌شود، توضیح داد: این معاونت در حوزه پیگیری پرونده‌های مهم و بلاتکلیف، ماده 477، آنالیز و ارزیابی آماری و نظارت بر شعبات و حوزه‌های قضایی مسئولیت خواهد داشت. رئیس کل دادگستری استان البرز ایجاد معاونت نظارت و پیگیری را یکی از گام‌های مهم در راستای تحقق وعده تحول در بخش قضایی عنوان کرد و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان سال می‌خواهیم تعداد مانده‌ها را کاهش قابل توجهی دهیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود