30 تیر 1395
شماره خبر: 166775

خون پاک شهدا انقلاب را در برابر فتنه ها بیمه کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

خون پاک شهدا انقلاب را در برابر فتنه ها بیمه کرد


فرمانده نیروی انتظامی استان البرز گفت: خون پاک شهدا پشتوانه محکم انقلاب است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در برابر فتنه های داخلی و خارجی بیمه کرده است.
سردار بخشعلی کامرانی صالح با حضور در منزل خانواده شهید ستار بالیده و جانباز اسد قربانی به همراه مسئولین بنیاد شهید استان، افزود: شهادت قله فداکاری انسان است و خانواده معظم شهدا و جانبازان حافظان اصلی فرهنگ ایثار و شهادت هستند. وی اظهار داشت: شهدا و جانبازان فرهنگ شهادت و ایثار را در جامعه ما جاودانه کردند و با از جان گذشتگی و پیروی از خط ولایت ، الگوی کاملی از ولایت مداری را به نمایش گذاردند. کامرانی صالح اضافه کرد: اجر و پاداش معنوی والدین و همسران شهدا و جانبازان که با صبر و استقامت سختی ها را تحمل می کنند نزد خداوند متعال بسیار زیاد است و آن ها در حقیقت ادامه دهنده راه حضرت زینب (س) هستند. فرمانده ناجا در آخر با اهدا لوح تقدیر از خانواده های معظم و معزز شهدا و ایثارگران و رشادت های جانباز گران قدر در طول هشت سال دفاع مقدس تقدیر و تشکر به جا آورد .
**** فداکاری شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس را نباید فراموش کرد
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز نیز در دیدار با مادر شهید قهرمان معصومی و همسر شهید محمد عابدی و جانباز و یادگار دفاع مقدس اسدالله مردانی گفت: خون شهدا و ایثارگری ایثارگران در دوران دفاع مقدس را نباید فراموش کرد شهدا و جانبازان با ازخودگذشتگی خود خداوند منان معامله بزرگی کردند . داود مدیرفلاح در این دیدارها بابیان اینکه فداکاری شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس را نباید فراموش کرد گفت : ما مدیون خون شهدا و ایثارگری ایثارگران در دفاع مقدس هستیم ، شهدا و جانبازان با ازخودگذشتگی خود با خداوند منان معامله بزرگی کردند و باید از این ایثارگری و فداکاری شهدا و جانبازان درس آزادگی ، فداکاری و رهایی از قیود و من و منیت های دنیای فانی ،گرفت . وی در ادامه بیان داشت : راه شهیدان ادامه دارد و ما باید با درس گرفتن از شهدا ادامه دهنده ی راه این بزرگواران باشیم و این راه را نسل به نسل انتقال داده و مروج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشیم. در پایان خانواده ها نیز از حضور مسئولین تشکر کرده و به بیان خاطراتی از شهدای خود پرداختند و پس ازآن سردار علی استاد حسینی ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و شهدا به رسم تشکر و تکریم از خانواده های معظم و محترم شهدا با اهداء لوح تقدیر از زحمات و صبر و فداکاری آنان تقدیر کردند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود