31 تیر 1395
شماره خبر: 166832

یک هزار و 200 نفر در البرز به صورت مجازی حافظ قرآن کریم می شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

یک هزار و 200 نفر در البرز به صورت مجازی حافظ قرآن کریم می شوند


معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: با اجرای طرح آموزش مجازی قرآن کریم، در سال جاری یک هزار و 200 نفر از البرزیها حافظ قرآن می شوند.
حجت الاسلام و المسلمین هادی شفیع زاده با اشاره به اینکه البرز پس از استان اصفهان پیشتاز اجرای طرح موفق آموزش مجازی قرآن کریم است، افزود: حفظ مجازی به صورت تلفنی انجام می شود و محدودیت سنی ندارد. این مسئول با بیان اینکه حفظ مجازی کاملا به صورت رایگان می باشد ، تصریح کرد: مربیان مرکز از جمله مربیان توانمند می باشند . شفیع زاده با بیان اینکه تماس از طرف مرکز با قرآن آموزان به صورت هفتگی انجام می شود،افزود: هر تماس با قرآن آموز 15 دقیقه زمان خواهد برد و تماس ها از طرف مرکز می باشد. معاونت فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز بیان کرد: امکان حفظ برای تمام افراد شاغل و غیر شاغل وجود دارد . وی یادآور شد: مربیان مرکز، حافظ کل قرآن بوده و دارای مدرک مربیگری از مرکز ملی حفظ قرآن کریم وابسته به سازمان اوقاف می باشند.
این مسئول در خصوص طرح حفظ قرآن کریم به صورت مجازی، گفت: هر سال برای طرح حفظ قرآن سهمیه ای برای ادارات اوقاف استان ها درنظرگرفته می شود که برای سال جاری سهمیه 12 هزار نفری برای استان البرز در نظر گرفته شده است.وی با بیان اینکه متقاضیان می توانند هم به صورت حضوری و هم به شکل مجازی در کلاس های حفظ قرآن شرکت کنند، افزود: مرکز حفظی در امام زاده محمد (ع) کرج برای حفظ مجازی قرآن دایر شده است. شفیع زاده اضافه کرد: علاقه مندان می توانند با تماس با این مرکز سوالات و ایرادات خود درزمینه چگونگی حفظ قرآن را برطرف کنند.معاون فرهنگی اوقاف البرز تصریح کرد:علاوه براین علاقه مندان می توانند در کلاس های حضوری حفظ قرآن نیز شرکت کنند. شفیع زاده خاطرنشان کرد:آزمون آنلاین در سایت www.guranhefz.ir موجود است و قرآن آموزان با مراجعه به سایت می توانند میزان محفوظات خود را بسنجند. علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 9-34209981-026 اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز تماس حاصل نمایند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود