2 مرداد 1395
شماره خبر: 166867

با تلاش پزشکان حادثه دیدگان استخر شنای کرج بهبود یافتند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

با تلاش پزشکان حادثه دیدگان استخر شنای کرج بهبود یافتند


رئیس بیمارستان شهید باهنر کرج با بیان اینکه شمار افراد مسموم شده دریک استخر شنا در این شهر به 20 نفر رسید،گفت: با همت کادر پزشکی این بیمارستان این افراد بهبود یافتند.
دکتر احمد مهدوی اظهار کرد: این افراد براثر اسنشاق گاز کلر عصر دیروز چهارشنبه در یک استخر شنا واقع درمنطقه اسلام آباد کرج مسموم شدند که توسط آمبولانس و اتوبوس آمبولانس های مرکز فوریت های پزشکی استان البرز و دیگر امدادگران به بیمارستان شهید باهنر کرج انتقال یافتند. وی ادامه داد: تاکنون 19 نوجوان حادثه دیده این استخر از بیمارستان مرخص شده اند و تنها یک نفر باقی مانده که
به زودی از بیمارستان مرخص می شود. مهدوی گفت: شب گذشته 2 نفر از این افراد به علت حساسیت به گاز کلر و میزان مسمومیت بالا در وضعیت خوبی قرار نداشتند که به بخش ویژه بیمارستان باهنر انتقال یافتند. رئیس بیمارستان شهید باهنر کرج اظهار داشت: به محض اطلاع از این حادثه تمام کادر پزشکی و امدادی بیمارستان برای درمان این نوجوانان ورزشکار بسیج شدند و اقدامات درمانی مناسب انجام دادند.
وی افزود: این اقدامات به موقع موجب جلوگیری خطرات جانی ناشی مسمومیت گاز کلر برای این نوجوانان شد. برخی مسئولان این استخر علت مسمومیت 20 نوجوان را نقص فنی در دستگاه کلرزنی استخر شنا اعلام کردند.دکترمهردادبابایی رئیس مرکز فوریت های پزشکی البرز صبح پنجشنبه در تماس تلفنی با ایرنا شمار افراد انتقال یافته به بیمارستان توسط آمبولانس های این مرکز را 17 نفر اعلام کرد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود