4 مرداد 1395
شماره خبر: 167127

نهاد نمازجمعه درصدد موفقیت دولت مردان است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

نهاد نمازجمعه درصدد موفقیت دولت مردان است


معاون امور استان های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، گفت: نهاد نماز جمعه با تمام توان درصدد است که دولت مردان جمهوری اسلامی در همه صحنه ها موفق بشوند و این توفیق دولت برای ملت ایران افتخار است.
بحجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی در همایش ویژه سالروز برگزاری نخستین اقامه نماز جمعه کشور که به میزبانی شهرستان فردیس برگزار شد، افزود: باید در نماز جمعه کارهای دولت تدبیر و امید و دولتمردان جمهوری اسلامی به مردم نمازگزار گفته شود. ابراهیمی خاطرنشان کرد: نباید تضعیف نماز جمعه را فراهم کنیم که این اقدام به یقین آب در آسیاب دشمن ریختن است و به نتیجه ای نخواهیم رسید. وی اظهار کرد: امروز دشمن با حیله های مختلف درصدد است که نسل جوان ما را از مسئولان نظام جدا کند. معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به اینکه می خواهیم معنویت را با نماز جمعه در جامعه افزایش دهیم، گفت: اگر مدافعان حرم راهی مبارزه با استکبار جهانی می شوند، با این روحیه معنویت برای دفاع از اسلام می روند. وی با اشاره به ضرورت تدوین پیوست های فرهنگی برای پروژه های مختلف، گفت: پیوست های فرهنگی نقش بسیار مهمی در کشور دارند و این نقش را باید توسعه داد. ابراهیمی ادامه داد: همه ما به دنبال این هستیم که نماز را در بین قشر جوان درسنین مختلف نهادینه کنیم و برای نسل جوان طرح و برمانه داشته باشیم. معاون امور استان های شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، تصریح کرد: امروز مخاطب نسل جوان همه مسئولان هستند. و جوانان ما توسط شبکه های ماهواره ای، اجتماعی، فضای مجازی محاصره شده اند تا آنان را از مسئولان نظام جدا کنند. باید فضایی را از نظر فرهنگی و جذابیت برای قشر جوان فراهم کنیم تا آنان را از غلتیدن در دام این توطئه گران و شیادان رها کنیم.
ابراهیمی افزود: اگر بخواهیم مانع از انحراف چپ گرایانه و راست گرایانه شویم و جوانان را در مسیر انقلاب و ارزش ها اسلامی و امام و رهبری هدایت کنیم، نماز جمعه محور و مسئولیتش بسیار سنگین و دشوار است. وی اظهار کرد: بایدبا فضاسازی و فرصت سازی بتوانیم جمعیت زیادی را به نماز جمعه بکشانیم که روحیه، درک و فضل و تفکری می خواهد که بدانیم دشمن با چه حیله ای درصدد ضربه زدن به نسل جوان است. ابراهیمی گفت: ما نباید زمینه دفع قشر جوان را فراهم کنیم، بلکه باید بیشتر این قشر را جذب نماز جمعه کنیم تا بهتر و بیشتر نتیجه بگیریم.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود