13 مرداد 1395
شماره خبر: 167598

رونمایی از طرح مدیریت بهداشت ایمنی با حضور وزیر تعاون در غرب تهران

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

رونمایی از طرح مدیریت بهداشت ایمنی با حضور وزیر تعاون در غرب تهران


طرح پژوهشی تحقیقاتی نظام مدیریت بهداشت ایمنی و حفاظت از محیط زیست با حضورعلی ربیعی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی درمرکز فناوری خودرو 9 دی در پیکان شهر تهران رونمایی
شد.

این طرح توسط محققان و کارشناسان مرکز تربیت مربی و پژوهش های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مستقر در کرج اجرا شده است. توجه به ایمنی و بهداشت کار و محیط زیست محور اصلی این طرح تحقیقاتی است که باید در مراکز تولیدی و صنعتی و سایر مراکز مورد توجه قرار گیرد. رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در آیین رونمایی از این طرح گفت: امروز جهان به سوی تجربه های جدید در مهارت و آموزش گام برمی دارد و باید در این زمینه به مهارت های نوین دست یابیم . محمد امین سازگار نژاد اظهار داشت: براین اساس مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با تمام تلاش در سرما و گرما به دنبال انتقال دانش و مهارت به قشرهای مختلف مردم هستند. وی گفت: امیدواریم بتوانیم تعالی فنی ، آموزشی و مهارتی را داشته باشیم و کارآموزانی را تربیت کنیم که اقتصاد ملی از آنان بهره کافی ببرد.
در حاشیه این آیین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مربیان متعهد و کارآموزان نخبه مهارتی کشور دیدار کرد. مرکز تربیت مربی و پژوهش های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مستقر در کرج طرح تحقیقاتی خود را در زمینه بهداشت ایمنی و حفاظت از محیط زیست در مرکز فناوری خودرو 9 دی پیکان شهر تهران رونمایی کرد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود