13 مرداد 1395
شماره خبر: 167642

نشست مشترك انبوه سازان مسكن مهر با مديريت مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازي استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

نشست مشترك انبوه سازان مسكن مهر با مديريت مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازي استان البرز


جلسه هم انديشي انبوه سازان مسكن مهر استان البرز يا مهندس حسيني مدير مسكن و ساختمان در جهت رفع مشكلات مسكن مهر برگزار شد.
نشست مشترك انبوه سازان مسكن مهر با مهندس حسيني مديريت مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازي استان البرز روز سه شنبه در محل دفتر مديريت راه و شهرسازي استان البرز برگزار گرديد.
در ابتدا مهندس حسيني ضمن خوش آمد گويي به انبوه سازان در خصوص كارهاي در دست اقدام و عمل كرد انبوه سازان و مسكن هاي احداث شده مطالبي را عنوان نمودند وخواستار هم انديشي وهم فكري در اتمام هرچه سريعتر پروژه هاي مسكن مهر شدند .در اين راستا مهندس حسيني گفت با توجه به دستورات معاون محترم وزير مهندس مهرآبادي متقاضيان مسكن مهر انتظار دارند دولت تمام توان خود را در به اتمام رساندن پروژه هاي مسكن مهر به كار گيرد. رحمت پور گفت: انبوه سازان هركدام در حيطه كاري خود در پروژه هاي در دست اقدام ومبالغ هاي درخواستي از متقاضيان و همچنين مبالغ مانده از متقاضيان در سامانه خود مطالبي را عنوان نمودند و از مديريت مسكن و ساختمان خواستند هرچه سريعتر نسبت به تكميل موجودي متقاضيان اقدام نموده و مبالغ مورد نياز انبوه سازان پرداخت گردد تا اين پروژه ملي به اتمام برسد و متقاضيان به واحدهاي مسكن خود دست يابند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود