21 مرداد 1395
شماره خبر: 168136

کاروان زیرسایه خورشید متبرک به پرچم حرم رضوی مهمان مردم فردیس

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

کاروان زیرسایه خورشید متبرک به پرچم حرم رضوی مهمان مردم فردیس


همزمان با ایام دهه کرامت و در آستانه میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج(ع)، کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از آستان مقدس حضرت امام رضا(ع) عصر چهارشنبه در شهرستان فردیس حضور یافته و مورد استقبال گسترده مردم این شهرستان قرار گرفت.
کاروان زیر سایه خورشید همراه با پرچم گنبد نورانی امام رضا (ع) وارد شهرستان فردیس شد و مورد استقبال گرم و پرشور اقشار مختلف مردم، محبین اهل بیت(ع) و دوستداران امام رئوف و خانواده معظم شهداء، امام جمعه و مسئولان شهرستان قرار گرفت. امام جمعه شهرستان فردیس دراین مراسم با اشاره به آیات سوره حجرات، گفت: از نظر قرآن دو عمل موجب نابودی اعمال خوب انسان ها می شود یکی شرک به خداوند و دوم شکستن حریم و حرمت پیامبر (ص). حجت الاسلام علی اکبر ایمانی افزود: از طرفی پیامبر(ص) خودش مورد تکریم خداوند و مسلمانان است. دستور تکریم به اهل بیت(ع) از طرف خداوند به همه داده شده و ماموریت پیدا کرده که به مسلمانان بگوید من هیچ پاداشی در انجام رسالت خود در مقابل از شما مطالبه نمی کنم، جزء اظهار محبت و عشق به اهل بیتم.وی ادامه داد: قدم خادمان امام رضا(ع) برای ما مبارک است برای اینکه آنها خادمان امام رضا(ع) و ما شیعیان به ویژه ایرانیان در سایه کرامت لطف و محبت امام رئوف علی ابن موسی الرضا(ع) قرار داریم و انجام این مراسم حضور خادمان در میان شهرستان پیام رسان لطف و عنایت امام رضا(ع) به شیعیان و ارادتمندان به حضرت و امت است و در هر جمعی می تواند دلها را متوجه اهل بیت کند. مسئول هیئت رزمندگان شهرستان فردیس نیز در این مراسم به خبرنگار ایرنا، گفت: این کاروان متشکل از خادمین حرم امام رضا(ع) و پرچم متبرک حرم از فلکه سوم به سمت فلکه چهارم فردیس در بین مردم چرخانده شد و هدایای فرهنگی تبرکی حرم امام رضا(ع) در بین مردم که در این مراسم حضور داشتند، توزیع شد. مجتبی قاسمی افزود: این کاروان در بین نمازگزاران مسجد جامع المهدی (عج) فلکه چهارم فردیس حضور یافت و در جریان آن مزار شهدای گمنام غباروبی شد.
وی اظهار کرد: این کاروان با امام جمعه شهرستان فردیس و خانواده های شهیدان مدافع حرم جاویدالاثر عباس آسمیه، حجت الاسلام علی تمام زاده و مرتضی مسیب زاده دیدار کردند.وی در ادامه افزود: مراسم استقبال مردمی از خادمین ورودی شهرک وحدت به سمت میدان وحدت جشن واقامه نماز جماعت19الی 22 را خواهیم داشت.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود