23 مرداد 1395
شماره خبر: 168185

نشست باکو نوید بخش آینده خوبی برای منطقه است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

نشست باکو نوید بخش آینده خوبی برای منطقه است


امام جمعه شهرستان نظرآباد با اشاره به نشست روسای جمهوری ایران، جمهوری آذربایجان و روسیه در باکو گفت: این نشست نوید بخش آینده درخشان و خوبی برای منطقه است.
حجت الاسلام جعفر محسن زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه نظرآباد اظهار داشت:این دیدار و نشست سران سه کشور نشان دهنده این است که آینده خاورمیانه درخشان می شود.
وی با اشاره به عذرخواهی رئیس جمهوری ترکیه از روسیه، خاطرنشان کرد: این موضوع نشان می دهد چنانچه در آسیا آرامش، امنیت و ثبات باشد هیچ موقع به کشورهای اروپایی و آمریکایی اجازه لشکرکشی به این منطقه داده نمی شود. محسن زاده امام جمعه شهرستان نظرآباد با اشاره به فرا رسیدن 23 مرداد ماه روز مقاومت اسلامی ، گفت : چنانچه دنبال دست یافتن به عزت و کرامت در سطح جهان هستیم باید اعتقاد داشته باشیم که عزت از آن کسانی است که مقاومت کرده و ایستادگی می کنند. وی افزود: ما از سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) درس ایستادگی یاد گرفته ایم، به طوری که مردم غزه، لبنان، سوریه، عراق، بحرین، یمن و ایران اسلامی عزت خود را در نتیجه پایمردی، ایستادگی و پایداری به دست آورده اند. وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ، ادامه داد: آزادگان ایران اسلامی در زندان های دشمن بعثی به بدترین شکل شکنجه شدند اما به دشمنان باج ندادند. امام جمعه شهرستان نظرآباد به کودتای 28 مرداد اشاره کرد و گفت : همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند آمریکا هیچ وقت قابل اعتماد نبوده و نخواهد بود و همواره تلاش دولت مردان آمریکا ضربه زدن به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است و اگر تاریخ را مرور کنیم متوجه خواهیم شد که گذر زمان هم نتوانسته فکر مریض دولت مردان آمریکا را نسبت به مردم ایران عوض کند چه در ماجرای کودتای 28 مرداد سال1332 و چه در بد عهدی به برجام که یک سال از اجرای ان نمی گذرد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود