23 مرداد 1395
شماره خبر: 168191

امام جمعه چهارباغ :حفظ خط فاصله با استکبار ضروری است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

امام جمعه چهارباغ :حفظ خط فاصله با استکبار ضروری است


امام جمعه بخش چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با کارکنان وزارت اطلاعات گفت: حفظ خط فاصل میان نظام اسلامی و استکبار جهانی ضروری است.
حجت الاسلام والمسلمین قادر محمدی در خطبه های این هفته نمازجمعه چهارباغ با تبریک دهه کرامت و فرا رسیدن سالروز میلاد باسعادت حضرت ابی الحسن علی بن موسی الرضا علیه السلام به همه مسلمانان جهان بالأخصّ شیعیان ، افزود: توصیه‏ها رهبر معظم انقلاب در این دیدار به مسئولان وزارت اطلاعات، نیازمند دقت نظر و تحلیل است. امام جمعه چهارباغ گفت:حضرت آیت‏الله خامنه‏ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، این وزارتخانه را «سنگری بسیار مهم و حساس» و «چشم بینا و بیدار نظام اسلامی» خواندند و وزارت اطلاعات، پوسته‏ی سخت نظام است و به‏هیچ‏وجه نباید آسیب‏پذیر شود. وی خاطر نشان کرد:علاوه بر توصیه‏های مشخصی که رهبر معظم انقلاب به وزارت اطلاعات داشتند، تأکید ایشان بر حفظ خط فاصل میان نظام اسلامی و استکبار جهانی به ‏سرکردگی آمریکا نکته بسیار مهم و کلیدی این دیدار بود. امام جمعه چهارباغ اظهار داشت: در حالی‏که برخی از جریانات سیاسی به‏واسطه اشتباهات محاسباتی و دیگر مشکلاتی که با آن مواجه هستند، تصور می‏کنند که راه فلاح و سعادت ملت ایران در رابطه با آمریکا و مذاکره با آمریکا است، رهبر معظم انقلاب تأکید کردند که ایجاد خط فاصل با رأس جریان استکبار یعنی آمریکا از مهم‏ترین مبانی قطعیِ امام بزرگوار ماست و این مسأله جای هیچ‏گونه مسامحه و سهل‏انگاری ندارد.
حجت الاسلام محمدی دربخش دیگر خطبه ها با گرامیداشت یاد وخاطر شهدا وجانبازان وآزادگان گفت: روز 26 مرداد 1369 ایران اسلامی شاهد بازگشت آزادگان سرافرازی بود که سال های سخت اسارت خود در اردوگاه های عراق سپری کرده بودند و پای آرمان های اسلامی ایستادند. وی تصریح کرد نه تنها استقامت آزادگان در اردوگاه‏های دژخیمانه رژیم بعث، بلکه صبر و پایداری خانواده‏های این عزیزان ستودنی است و اگرچه آزادگان دربازگشت از اسارت، مقتدا و امام خویش را ندیدند اما با نایب بر حق وی میعادی همیشگی بستند و بر عهد خویش با خون شهیدان پایبند ماندند.امام جمعه چهارباغ با گرامیداشت روز مقاومت اسلامی گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، روز23 مرداد‏ماه سالگرد پیروزی و مقاومت 33 روزه حزب‏الله لبنان در برابر رژیم صهیونیستی به‏عنوان روز مقاومت اسلامی نامگذاری شده است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود