27 مرداد 1395
شماره خبر: 168547

نشست صمیمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با آزادگان هشت سال جنگ تحمیلی

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

نشست صمیمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با آزادگان هشت سال جنگ تحمیلی


به مناسبت سالروز ورود غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با شش تن از آزادگان غیور در هشت سال جنگ تحمیلی دیدار و گفتگو کرد.
دکتر حمید درفشی ، رئیس دانشگاه ضمن گفتگوی صمیمانه با آزادگان گفتآزادگان برای عظمت و سربلندی این مرز و بوم از بهترین روزها، ساعات و لحظه‌های خود گذشتند تا در کنج غربت و شکنجه‌های سربازان رژیم بعث عراق برای ملت ایران عزت و افتخار به ارمغان بیاورند که باید قدردان این نعمت عظیم باشیم. وی با اشاره به اینکه لحظه‌لحظه‌ها اسارت پیش خدای متعال محفوظ است اظهار داشت: مجاهدت ، اسارت و سختی در راه خدا لحظه‌هائی را رقم می زند که که قابل توصیف نیست و با هیچ بیانی نمیتوان عمق آن را آشکار کرد و شما آزادگان دلاور سالها چنین ساعات و لحظاتی را گذراندید به خوبی درک کرده اید.
وی تصریح کرد: قطعا ملت ایران هیچگاه حماسه آفرینی و فداکاری های فرزندان خود را فراموش نخواهد کرد و آنان را به عنوان الگوی مقاومت و ایستادگی همواره مد نظر قرار می دهد. در ادامه دکتر امرالله آبروش مشاور رئیس دانشگاه در امور شاهد و ایثار گر دانشگاه ضمن گرامیداشت سالروز ورود غرور آفرین آزادگان به میهن اظهار داشت: این وظیفه ی همه ی ماست تا به امورمربوط به ایثارگران رسیدگی کنیم چرا که دفاع مقدس نقطه ی افتخار ما در تاریخ است و ایثارگران مایه فخر این آب و خاک هستند. وی در ادامه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در ستاد شاهد و ایثار گر دانشگاه ارائه کرد و به پای صحبت ها و خاطرات تلخ و شیرین آزادگان نشست. در پایان از آزاده ی غیور دکتر سید محسن علوی ، ابوالفضل بهتویی ، احمد رضا قربانی ، سیاب صدق اوغلی ، منصور محمدی و سعید فاضلی مبارکه تقدیر شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود