2 شهریور 1395
شماره خبر: 168866

ازآزادگان و جانبازان ساوجبلاغ تجلیل شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ازآزادگان و جانبازان ساوجبلاغ تجلیل شد


طی مراسمی که با حضور مدیرکل اموربنیاد شهید و امور ایثارگران، فرماندار ساوجبلاغ ،فرماندار ساوجبلاغ برگزار ، از دلاور مردی آزادگان و جانبازان این شهرستان تجلیل شد.
مدیر کل بنیاد شهید استان البرز در مراسم تجليل از ازادگان گفت : باید محرومیت و مشکلاتی که داریم را شناسایی نموده تا بتوانیم آنها را حل نماییم. مدیر فلاح گفت : در زمان قبول مسئولیتمان باوجود تحریم ها و کمبود اعتبارات ، با صبوری و تلاش همکاران توانستیم شرایط را تغییر دهیم. مدیرکل بنیاد شهید استان البرز اظهار داشت : براساس آمار استان البرز بعد از اردبیل دومین استانی است که به نسبت جمعیت برای انقلاب شهید تقدیم کرده است. وی افزود : در کل کشور نیز در حوزه ایثار ما با ۹۵۲ آزاده چهاردهمین استان می باشیم که از این تعداد ۵۲ آزاده بیش از ۹ سال دور از وطن بوده و ۷۳ آزاده کمتر از یکسال در اسارت بوده اند. وی گفت : در استان البرز سرانه درمانی به ایثارگران صفر است و تنها ۱۲ استان برای ایثارگران بیمارستان دارند. وی همچنین گفت : ما تنها ۱۶ سانتی متر مربع فضای ورزشی داریم که این سرانه برای عامه ی مردم ۳۶ سانتی متر است که نصف عامه مردم آنهم در کرج است . وی اظهار داشت : تشکلهای ایثارگری نیاز به فرهنگسراهای ایثارگری دارد. مدیر فلاح گفت : نه انقلاب تمام شده و نه دشمنی دشمنان تمام شده چرا که پس از دو سال مذاکره باز هم شاهد عهد شکنی دشمنان هستیم. وی گفت وظیفه ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که کشور ما را از گزند دشمنان مصون داشته است
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران موج مهاجرت به این استان را موجب بالا رفتن کمیت در خدمت رسانی بیان کرد و گفت :با این حال البرز اولین استان از نظر خدمات رسانی به جامعه هدف ایثارگران است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود