3 شهریور 1395
شماره خبر: 168935

مراسم تجلیل از پزشکان شاغل در اداره کل بهزیستی استان البرز برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مراسم تجلیل از پزشکان شاغل در اداره کل بهزیستی استان البرز برگزار شد


همزمان با سالروز بزرگداشت شیخ الرئیس ابوعلی سینا ، مراسم تجلیل از پزشکان شاغل در اداره کل بهزیستی استان البرز با حضور " داریوش بیات نژاد " مدیر کل بهزیستی استان البرز برگزار شد.
در حاشیه ی این دیدار صمیمانه " داریوش بیات نژاد" ضمن تبریک روز پزشک به همکاران و روز بزگداشت بوعلی سینا، حکیم بزرگ ایران و دنیای اسلام اظهار داشت : بوعلی سینا همواره مایه فخر ایران و بیانگر تاریخ پرافتخار علم پزشکی مسلمانان بوده‌است و استفاده واژه حکیم در کنار کار طبابت نشان‌گر با حکمت بودن این طبیب بزرگ می‌باشد. وی در ادامه با بیان اینکه وجود پزشکان حکیم، متعهد و انقلابی در بهزیستی استان البرز از برکات انقلاب اسلامی ایران است و ما قدردان حضور و وجود شما پزشکان عزیز در بهزیستی هستیم و خدمت کردن به نیازمندان و مددجویان در کنار شما همکاران محترم افتخار ماست
درادامه " دکتر علی صفایی " مدیر بهزیستی شهرستان کرج به نمایندگی از دیگر همکاران پزشک حاضر در جلسه از حسن نیت مدیر کل و برگزاری این جلسه صمیمانه تشکر و قدردانی کرد. و در پایان این مراسم " داریوش بیات نژاد " با اهداء گل ، لوح سپاس و هدایا از این عزیزان قدردانی کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود