11 شهریور 1395
شماره خبر: 169451

زائران اربعین حسینی باید به بهترین شکل پذیرایی شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

زائران اربعین حسینی باید به بهترین شکل پذیرایی شوند


امام جمعه شهرستان فردیس با اشاره به اهمیت اربعین حسینی گفت: بهترین خدمات باید به زائران امام حسین(ع) در اربعین حسینی ارائه شود.
حجت الاسلام علی اکبر ایمانیدر نشست هماهنگی برنامه های اربعین حسینی در محل اجتماعات فرمانداری شهرستان فردیس، افزود: خدمات دهی مناسب به زئران حضرت سیدالشهدا(ع ) از اهمیت بالایی برخوردار است و نباید در این زمینه کم کاری شود. وی ادامه داد: امروز بیش از هر وقت دیگر به حضور در عراق نیازمندیم همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند حضور در سوریه و عراق از اهمیت بالایی برخوردار است. ایمانی افزود: امروز امنیت در عراق و سوریه در واقع امنیت در ایران است . امام جمعه شهرستان فردیس گفت: آمریکایی ها بدنبال تجزیه عراق هستند، اگر عراق اقتدار خود را از دست بدهد کشور برای ما ناامن می شود لازم است به هر بهانه ای در عراق حضور پیدا کنیم. ایمانی افزود: حضور ایرانیان در ذهن مردم عراق می ماند و نمی گذارد بین کشور ایران و عراق فاصله بیفتد. وی دربخش دیگری از سخنانش بیان کرد: سعودی ها از نظر سیاسی شکست خوردند اگر راه را در مکه و مدینه به روی ما بستند ما در سوریه پیروزی را بدست آورده ایم و در عراق حکومت مرکزی تقویت و ساختار خود را پیدا کرده است.
فرماندار فردیس نیز گفت: انقلاب اسلامی بر اساس محوریت دین مبین اسلام حرکت می کند و انجام دادن امورات جامعه بر اساس سیره و روش ائمه (ع) خواهد بود. علی قنبر زمانی افزود: اگر تاکنون موفقیت هایی در زمامداری حکومت بدست آورده ایم بخاطر این است که سیره و رفتار اهل بیت (ع) را سرلوحه کارهایمان قرار گرفته است. وی اظهار کرد: هر چقدر جامعه ما با سیره ائمه اطهار(ع) آشنا باشد جامعه می تواند با آرامش بیشتری امورات را مدیریت و برنامه ریزی کند. در این نشست مقرر شد شهرک صنعتی سیمین دشت ،هیئت های مذهبی ، شهرداری ها،اتاق اصناف و اتحادیه ها کمکهای خود را به ستاد عتبات عالیات تحویل بدهند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود