6 آذر 1395
شماره خبر: 170376

تفکر بسیجی مسئولان توطئه‌های دشمنان را ناکام می‌گذارد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تفکر بسیجی مسئولان توطئه‌های دشمنان را ناکام می‌گذارد


مشاور عالی فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه دشمنان تلاش می‌کنند تفکر بسیجی را از ملت ایران بگیرند، گفت: داشتن تفکر بسیجی مسئولان توطئه‌های دشمنان را ناکام می‌گذارد.
سردار خسرو عروج در اجتماع بزرگ بسیجیان شهر مشکین‌دشت، با اشاره به موفقیت‌های چشمگیر بسیجیان در سال‌های اخیر، اظهار کرد: بسیاری از اجتماعات مذهبی و سیاسی سعی کردند تجمعاتی همانند تجمعات بسیجیان برگزار کنند این مهم بدون تفکر بسیجی محقق نخواهد شد. وی برگزاری تجمعات این‌چنینی را حاصل خون شهدا و معجزه‌ای الهی دانست و گفت: حرکت عظیم مردم در اربعین حسینی هم نشان از همبستگی بالای ملت داشت. سردار عروج ابزار اصلی برگزاری تجمعات بسیجی را تفکرات بسیجی ملت ایران اسلامی دانست و گفت: مردم بازویی توانمند برای نظام هستند تا تفکر بسیجی وجود دارد کشور در مسیر رشد و بالندگی حرکت خواهد کرد. مشاور عالی فرمانده کل سپاه در بخش دیگری به جایگاه شهدا در جامعه اشاره کرد و یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامیداشت و گفت: ملت ایران اسلامی در همه صحنه‌ها حاضر بوده‌اند، یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین صحنه‌ها برای ملت ایران، جنگ تحمیلی بود که با تفکر بسیجی به مقابله با دشمن متجاوز بر خواستند و در این راه جوانان زیادی را به اسلام و انقلاب تقدیم کردند. سردار عروج در ادامه با تأکید بر اینکه دشمنان تلاش می‌کنند تفکر بسیجی را از ملت ایران بگیرند، گفت: برای اینکه توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان ناکام بماند نیازمند مسئولانی کاربلد، درستکار و با تفکر بسیجی هستیم.
وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه عده کمی در داخل کشور از مسیر حسینی خارج‌شده‌اند، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند با قرار گرفتن در مسیر حسینی و تلاش برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی می‌توان از دوقطبی شدن جامعه جلوگیری کرد. مشاور عالی فرمانده کل سپاه بر رفتار و عملکرد بسیجی مسئولان تأکید کرد و گفت: رفتار بسیجی مسئولان افراد به‌ویژه جوانان را جذب خواهد کرد در غیر این صورت جامعه از تفکر بسیجی دور می‌شود. سردار عروج در بخش دیگری گفت: کسانی که به رهبر معظم انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی خیانت می‌کنند در اصل به خود خیانت کرده و آسیب می‌زنند زیرا خداوند راهنما و نگهدار این نظام است. وی تأکید کرد: امانت‌داران انقلاب و راه امام به‌مراتب جایگاه والاتری نسبت به شهیدان دارند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود