10 آذر 1395
شماره خبر: 170517

تشییع با شکوه شهدا مهر تاییدی برنام گذاری فردیس به شهر فاطمی است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تشییع با شکوه شهدا مهر تاییدی برنام گذاری فردیس به شهر فاطمی است


امام جمعه شهرستان فردیس گفت: تشییع با شکوه پیکر مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس بر درستی نام گذاری این شهرستان به نام شهر فاطمی و شهدای اقتدار صحه می گذارد.
حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در حاشیه تشییع پیکر 2 شهید گمنام در فردیس به خبرنگار ایرنا، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند با این ستارگان می شود راه را پیدا کرد. وی ادامه داد: حضور شهدای گمنام در میان مردم و در شهرستان های مختلف نقشه راه ملت ایران را ترسیم می کند. وی اظهار داشت: شهدایی که فدارکاری کردند از دشمنان این مرزو بوم نترسیدند و مردانه در مقابل دشمنان جنگیدند و تنها تکه ای از استخوان هایشان به کشور بر می گردد ولی همین روح شهدا در شهرهای مختلف موج ایجاد می کند و مردم را برای دفاع از جمهوری اسلامی و رساندن کشور به قله های عزت و اقتدار علمی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی پشتیبانی و حمایت می کند. امام جمعه شهرستان فردیس گفت: تشییع پیکر شهدا در روز شهادت امام رضا(ع) در شهرستان فردیس خونی تازه را در رگهای مردم این شهرستان به جریان انداخت.
ایمانی افزود: این شهرستان به نام شهر فاطمی، شهیدان اقتدار نام گذاری شده است. تشییع پیکر این شهدا مهرتاییدی بر درستی نام گذاری این شهرستان به نام شهیدان است.
هرکجا یادو نام شهداء طنین انداز شود آنجا منشا خیر وبرکت است
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس نیز به خبرنگار ایرنا گفت: هر جا که یادو نام و خاطره شهداء طنین انداز شود، آنجا منشا خیر و برکت است و منجر به تحول می شود.سرهنگ پاسدار محمد زارعی افزود: در ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی وقتی نظام سلطه استکبارجهانی هجمه گسترده خود را بر علیه ایران آغاز کرد و جان، مال، ناموس و کشور در خطر بود، این جوانان انقلابی از دنیا و خانواده خود دل کندند و مردم ولایت مدار در هر قشری از کارگر، دانش آموز، دانشجو و نخبه علمی در جهاد اصغر حضور پیدا کردند. پیکر پاک این شهدا از مقابل مسجد جامع المهدی (عج) واقع در فلکه چهارم شهرستان فردیس با حضور مسئولان استانی و شهرستان و مردم شهید پرور فردیس البرز تشییع و در بوستان شهدای گمنام شهرک سپاه فردیس به خاک سپرده شدند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود