28 آذر 1395
شماره خبر: 171478

بازدید معاون استاندار البرز از 2 پروژه عمرانی فردیس

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

بازدید معاون استاندار البرز از 2 پروژه عمرانی فردیس


معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار البرز به همراه امام جمعه و فرماندار شهرستان فردیس از 2 پروژه در حال ساخت مصلی و حوزه علمیه اباصالح المهدی(عج) برادران این شهرستان بازدیدکرد.
امام جمعه شهرستان فردیس در این باره گفت: به دنبال سفر رییس جمهوری به استان البرز و تخصیص اعتبارات فرهنگی جهت مصلی ها، مدارس علمیه و مساجداستان معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار البرز سفرهایی به شهرهای استان البرز داشت و امروز نیزدر فردیس از 2 پروژه در حال ساخت مصلی نماز جمعه و حوزه علمیه فردیس بازدید کرد. حجت الاسلام علی اکبر ایمانی افزود: در این بازدید توضیحاتی توسط مهندس ناظر مصلی نماز جمعه فردیس به معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندارالبرز ارائه شد. وی اظهار داشت: مساحت کل مصلی فردیس حدود 19 هزار مترمربع و زیربنای حدود 9 هزار متر مربع در 2 طبقه در دست ساخت است. وی با اشاره به اینکه مصلی نماز جمعه 70 میلیارد ریال هزینه در بردارد، افزود: این مصلی در اوایل سال 97 به بهره برداری می رسد. وی ادامه داد: در بخش زیرین مصلی فردیس برای مساجد نمازهای یومیه، سالن آمفی تئاتر، دفتر امام جمعه و کتابخانه و فضای فرهنگی دیده شده است. ایمانی افزود: طبقه شبستان با حدود چهارهزار و 200 متر مربع بدون ستون با سقف پوسته در حال احداث است.
امام جمعه شهرستان فردیس گفت: مصلی قبلی فردیس در مکان مناسب قرار نگرفته و خیابان های دسترسی به مصلی با محدودیت تردد مواجه است، بنابراین نیمی از مصلی قبلی به مدرسه علمیه واگذار شد و نیمی دیگر برای اقامه نماز برای نمازگزاران مورد استفاده قرار می گیرد. ایمانی افزود: حوزه علمیه اباصالح المهدی(عج) فردیس با مساحت کل پنج هزار و 400 مترمربع در زیربنای 900 متر در شش طبقه در حال ساخت است که تاکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود