30 آذر 1395
شماره خبر: 171653

آموزش دوره امداد وکمکهای اولیه برای 100 نفر از فرهنگیان شهرستان اشتهارد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

آموزش دوره امداد وکمکهای اولیه برای 100 نفر از فرهنگیان شهرستان اشتهارد


سرپرست آموزش ، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان البرز از برگزاری دوره آموزش امداد وکمکهای اولیه برای 100 نفر از فرهنگیان در شهرستان اشتهارد خبر داد.
علیرضا غلامپور شهری گفت : در راستای اهداف جمعیت هلال احمر و بمنظور آمادگی افراد در برابر مخاطرات ، این جمعیت با همکاری اداره آموزش و پژوهش شهرستان اشتهارد اقدام به برگزاری دوره آموزش امداد وکمکهای اولیه نموده است. وی افزود : هدف اصلی از برگزاری این دوره های آموزشی این است که هر فردی بتواند به هنگام وقوع حوادث و بلایا از خود و سایر اعضای خانواده خود مراقبت کند.
وی با اشاره به دوره آموزش امداد وکمکهای اولیه 8 ساعته نیمه حضوری افزود : اصول و اهداف امداد وکمکهای اولیه ، اصول ایمنی ، خود امدادی و دگر امدادی ، ارزیابی مصدوم ، خونریزی و شوک ، زخم ها و پانسمان ، تروما و ... از محتویات ارائه شده در این دوره است که توسط 4 نفر از مربیان جمعیت هلال احمر ارائه گردید. غلامپور شهری گفت : این دوره با حضور 100 نفر از مدیران مدارس ، مربیان مشاوره ، معاونین اجرایی و مربیان تربیت بدنی شهرستان اشتهارد به مدت یکروز در 4 گروه مختلف به میزبانی اداره آموزش و پرورش در کانون ندای مهدی برگزار شد. وی تصریح کرد : به افرادی که دوره 8 ساعته نیمه حضوری مذکور را با موفقیت سپری نمایند گواهینامه دوره اعطا می گردد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود