17 دی 1395
شماره خبر: 172523

امام جمعه فردیس: تکیه کشور باید بر نخبگان و اقتصاد داخلی باشد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

امام جمعه فردیس: تکیه کشور باید بر نخبگان و اقتصاد داخلی باشد


امام جمعه شهرستان فردیس گفت: باید به نخبگان کشور اعتماد و به اقتصاد داخل تکیه کرد زیرا اگر اقتصاد کشور مقاوم شود ضربه محکمی به دشمن وارد خواهیم کرد.
حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان فردیس، افزود: ملت ایران در مذاکرات برجام به این جمع بندی رسیدند که آمریکایی ها دشمنان قدار و کینه توز ایران هستند، ما لحظه ای نباید از آنها غافل شویم زیرا تا به خواسته های خودشان نرسند، دست بردار نیستند. وی ادامه داد: اگر کشور ایران یک قدم عقب نشینی کند، قدم دوم را هم باید عقب نشینی کند، باید در گام اول محکم باشیم.
خطیب جمعه فردیس اظهار داشت: به همه ثابت شده که انقلاب اسلامی باید راه خودش را برود و به ارزش های خود پافشاری کند و از حقوق خود کوتاه نیاید و تنها یک راه برای حل مشکلات این کشور وجود دارد و آن راه تکیه به داخل است. وی ادامه داد: باید به دنیا ثابت کنیم ملت، دولت، رهبری و نظام سیاسی کشور همه حرفشان یکی است و آنها تا آخر بر اصول خود خواهند ایستاد و از حقوق خود عقب نشینی نخواهند کرد. امام جمعه شهرستان فردیس گفت: در ایام برگزاری انتخابات از شهرداری کرج و شورای اسلامی شهر کرج این انتظار را داریم بیشتر مراقب باشند، حق و حقوق مردم این شهرستان ضایع نشود. ایمانی افزود: زمین های خوب در فردیس فروخته نشود و کارمندان شهرداری در فردیس به کرج منتقل نشوند. این شهر را با همین وضعیتی که هست تحویل بدهند. وی اظهار داشت: تا به امروز سعی شده اگر کمک و اقدامات خوبی توسط شورای شهر و شهرداری کرج در فردیس انجام می شود، از آن قدردانی کنیم و اگر جایی خبرهایی می شنویم و هشدار می دهیم، برای آن است که حق این شهرستان ضایع نشود. وی افزود: برای سال 96 شورای اسلامی فعلی برنامه ریزی کند، برای سال آینده این بودجه ها درست دیده شود و حقی از حقوق مردم فردیس ضایع نشود.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود