5 بهمن 1395
شماره خبر: 173550

واریز 18 میلیارد ریال کمک هزینه معیشت به حساب مددجویان تحت حمایت

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

واریز 18 میلیارد ریال کمک هزینه معیشت به حساب مددجویان تحت حمایت


مددجویان این نهاد در قالب طرح مددجویی و بنا به دلایلی از قبیل فوت ، معلولیت و بیماری سرپرست برحسب نوع نیازمندی تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند .
مدیرکمیته امداد شهرستان فردیس با اشاره به اینکه طی 10 ماهه سال ۹۵ رقمی بالغ بر 18 میلیارد ریال برای پرداخت کمک هزینه معیشت به دو هزار و 800 خانوار تحت حمایت اختصاص یافته است ، اظهار کرد : کمیته امداد در کنار پرداخت کمک هزینه معیشت خدمات متنوعی را در سرفصل های اشتغال ، مسکن ، جهیزیه ، درمان ، امور فرهنگی خانواده ها و تحصیل دانش آموزان و دانشجویان به مددجویان ارایه می کند .
کلهر ، ترویج فرهنگ کار و تلاش ، تقویت روحیه خودباوری ، ایجاد اشتغال ، توانمندسازی و خوداتکایی را از اهداف کمیته امداد عنوان کرد و گفت : امسال نیز همچون سال های گذشته در دو بخش کار آفرینی از طریق اعطای تسهیلات و کاریابی در حال خدمت رسانی به مددجویان هستیم . وی با تاکید بر تداوم ارائه خدمات درمانی به جامعه هدف تحت حمایت از طریق انعقاد قرار داد با مراکز پزشکی و درمانی شامل بیمارستان ، کلینیک ، پاراکلینیک ، درمانگاه ، داروخانه ، مراکز تصویربرداری پزشکی و آزمایشگاه ، پزشکان عمومی و متخصص تصریح کرد : کمیته امداد در زمینه خدمات بهداشتی و پیشگیری به مددجویان نیز ، برنامه هایی در جهت تامین امنیت غذایی و ارتقای سطح سلامت کودکان کمتر از شش سال طراحی و اجرا می کند . کلهر تصریح کرد: خیریه ها ، نهادهای مردمی و نیکوکاران در زمینه امداد رسانی به محرومان و نیازمندان ، به ویژه در طرح اکرام و محسنین ، در کنار امدادگران کمیته امداد حرکت می کنند . مدیر کمیته امداد شهرستان فردیس گفت : مبالغ واریزی کمک هزینه معیشت از ردیف اعتبارات دولتی تامین و ماهیانه به صورت نقدی از طریق سیستم بانکی به حساب تمامی مددجویان تحت حمایت این شهرستان واریز شده است .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود