18 بهمن 1395
شماره خبر: 174281

خانواده 78 شهید والامقام در ساوجبلاغ تجلیل شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

خانواده 78 شهید والامقام در ساوجبلاغ تجلیل شدند


به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر خانواده های معظم 78 شهید والامقام انقلاب ، دفاع مقدس و مدافع حرم شامگاه دوشنبه در شهرستان ساوجبلاغ در آیینی تجلیل شدند.
درششمین روزاز سی وهشتمین سالگردپیروزی شکوهمندانقلاب اسلامی ازسوی ستادگرامیداشت دهه فجربخش چهارباغ این آیین با شکوه با حضور مردم و مسئولان در این منطقه برگزار شد.
امام جمعه چهارباغ در این مراسم گفت: شهدا با ایثار و شهادت عزت رابرای مابه ارمغان آوردند. حجت الاسلام قادرمحمدی افزود: تکریم خانواده معظم شهدا واجب است زیرا پیروزی انقلاب اسلامی ایران و استمرار آن وعزت وبزرگی میهن ما مدیون خون شهدا است. وی گفت: اطاعت ازولایت فقیه واستکبارستیزی درراس وصایای شهدای والامقام است. ابوالقاسم پالیزگیرفرماندار ساوجبلاغ نیز در این مراسم گفت: ایثارگران و جانبازان یادگاران دفاع مقدس هستند و خانواده های معظم آنان ،نماد صبر و استقامت و ایثارند. وی ادامه داد: شهدا با نثار جان خویش جانانه از کشور عزیزمان دفاع کردند و تکریم پدران و مادران شهید وظیفه مسئولین و همه مردم بوده وما مدیون فدا کاری این عزیزان هستیم. شعبانی بخشدارچهارباغ در جشن تجلیل ازخانواده شهدای بخش چهارباغ گفت: باهمت دولت تدبیرپروژه های ارزشمندی برای محرومیت زدایی درروستاهای بخش چهارباغ به بهره برداری خواهد رسید. وی ادامه افزود: خانواده های معظم شهدا مایه افتخار جامعه هستند و خدمت به آنها افتخار محسوب می شود. در پایان این مراسم از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود