22 بهمن 1395
شماره خبر: 174477

امداد رسانی اورژانس به کوهنورد مصدوم در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

امداد رسانی اورژانس به کوهنورد مصدوم در البرز


رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد: یک کوهنورد که براثر سقوط از ارتفاع در کوه های شهرستان ساوجبلاغ ، دچار مصدومیت شده بود، توسط امدادگران این مرکز به بیمارستان انتقال یافت.
دکتر مهرداد باباییا ئافزود: این کوهنورد 41 ساله در کوه های بالادست هیو شهرستان ساوجبلاغ عصر دیروز جمعه دچار مصدومیت شد که پس از تماس تلفنی با مرکز فوریت های پزشکی ، بلافاصله تیم امدادی برای نجات وی به این منطقه اعزام شد. وی ادامه داد: امدادگران مرکز فوریت های پزشکی البرز با پیمودن ارتفاعات صعب العبورهیو و پس از 2 ساعت پیاده روی توانستند این کوهنورد مصدوم را به پایین کوه انتقال دهند.
بابایی گفت: این کوهنورد از ناحیه پا آسیب دیده است که نیروی های اورژانس البرز ضمن ارائه خدمات اولیه درمانی ، مصدوم را به بیمارستان امام جعفر صادق(ع) شهر هشتگرد انتقال دادند. بابایی خاطرنشان کرد: این مأموریت حداقل 4 ساعت به طول انجامید وبه دلیل تاریکی شب، امکان انتقال سریع توسط بالگرد اورژانس115 وجود نداشت. مرتضی چراغی و احمد علیمردانی تکنسین های تلاشگر و زحمتکش مرکز فوریت های پزشکی البرز این مأموریت دشوار را به خوبی انجام دادند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود