1 اسفند 1395
شماره خبر: 175008

دیدار انجمن غیردولتی موست ژاپن با تعدادی از جانبازان شیمیایی استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

دیدار انجمن غیردولتی موست ژاپن با تعدادی از جانبازان شیمیایی استان البرز


معاون بهداشت و درمان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از دیدار انجمن غیردولتی موست ژاپن( MOCT )تعدادی از جانبازان شیمیایی شدید (sever) استان البرز خبر داد .
اعضای انجمن غیردولتی موست ژاپن ( MOCT ) ، دکتر تقی پور رئیس موزه‌ی صلح تهران ، کریمی معاون بهداشت و درمان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و حسینی رئیس بنیاد منطقه یک کرج باهدف عیادت و همدردی با جانباز سرافراز 70 درصد احمد سلیمی با سفر به استان البرز با وی و جانبازان سرافراز شیمیایی 70 درویشی و هاشمی دیدار کردند . محمد کریمی در این دیدار با گرامی داشت یاد و خاطر تمامی شهدا و ایثارگران و تسلیت ایام عزاداری حضرت فاطمه‌ی زهرا سلام‌الله علیها بابیان اینکه جانبازان 70 درصد شهداى زنده‌ى ما هستند اعلام داشت : جانبازي فرهنگی عظیم و انسان‌ساز است که نام آن با كربلا و فرهنگ عاشورا گره‌خورده است؛ فرهنگ جاودانه‌اي كه تاريخ بشريت به ارزش‌هاي جاري در آن افتخار کرده و عزت، آزادي، استقلال و اقتدار هر ملتي رقم خواهد زد . وی در ادامه تصریح کرد : جنگ تحميلي محكي براي این‌همه عشق و ارادت بود که چه خوش درخشيدند اين عاشقان، حسين وار و ابوالفضل وار چشم و دست‌وپا و سر دادند و ايستادند تا پرچم ايران اسلامي، استوارتر از هميشه بر فراز قله‌هاي افتخار تكيه زند.
معاون بهداشت و درمان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پایان از از همت عالی انجمن موست ژاپن برای سفر به کشور ایران و دیدار با جانبازان 70 درصد تقدیر و تشکر به جا آورد .
شایان‌ذکر است حاضرین در پایان با تجلیل از صبر و ایثارگری تمامی خانواده‌های شهدا ، جانبازان و ایثارگران کسانی که پای آرمان خود ایستادگی کردند به مشکلات آنان رسیدگی کرده و به‌رسم تکریم با اهداء لوح تقدیر از آنان تجلیل به عمل آوردند .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود