16 دی 1391
شماره خبر: 17895

آزادی بیش از 200 زندانی در البرز طی هشت ماه گذشته

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

آزادی بیش از 200 زندانی در البرز طی هشت ماه گذشته


سپیدارآنلاین: مدیر عامل ستاد دیه استان البرز گفت: با راه‌اندازی ستاد دیه استان البرز از شهریور سال گذشته بیش از 200 زندانی بدهکار غیر بزهکار در استان البرز طی هشت ماه گذشته آزاد شدند.
محمدباقر قدوسی افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که به سمت کاهش جمعیت زندان‌ها پیش برویم. وی ادامه داد: ستاد دیه استان البرز با عضویت دادستان عمومی و انقلاب کرج، رئیس دادگستری، مدیرکل زندان‌ها و فرمانداری‌ های شهرستان‌های این استان فعالیت خود را از شهریور سال گذشته آغاز کرده است که تا کنون توانسته‌ایم اقدامات موثری را در زمینه آزادی زندانیان انجام دهیم. این مسئول با بیان این که این ستاد دیه تلاش دارد تا زمینه آزادی زندانیان دیه و زندانیان غیر بزهکار و غیرعمد را فراهم کند.
تشکیل مجمع خیرین ستاد دیه در البرز
قدوسی در بخش دیگری از سخنان خود از تشکیل مجمع خیرین ستاد دیه در این استان خبر داد و گفت: این ستاد با حضور معتمدین و خیران در آینده نزدیک در این استان تشکیل می‌شود که با راه‌اندازی این مجمع نیز می‌توانیم در آزادی زندانیان مذکور بیشتر موثر باشیم. وی معتمدین محلات، ائمه جماعات، اصناف، اعضای شوراهای اسلامی، ورزشکاران و... را از اعضای تشکیل دهنده این مجمع عنوان کرد. به گفته این مسئول بخشی از تسهیلات اعطایی برای آزادی زندانیان ذکر شده به صورت قرض‌الحسنه بوده که در اختیار آنان قرار می‌گیرد. قدوسی تأکید کرد: امسال توانستیم با پرداخت 40 میلیارد ریال تسهیلات به ستاد دیه البرز 200 نفر از زندانیان بدهکار غیر بزهکار را آزاد نماییم.
تلاش برای کاهش جمعیت زندانیان بدهکار غیر بزهکار
نماینده مردم کرج، آسارا و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی که خود نیز یکی از اعضای هیئت مدیره ستاد دیه استان البرز به شمار

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود