2 تیر 1396
شماره خبر: 179987

حفر دومین چاه آب شرب فردیس با اعتبار 5 میلیارد ریال

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

حفر دومین چاه آب شرب فردیس با اعتبار 5 میلیارد ریال


رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان فردیس گفت: حفاری دومین حلقه چاه آب شرب فردیس در سال جاری آغاز شد.
مهندس مهدی نظری ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: حفاری دومین حلقه چاه آب شرب شهر فردیس با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال و با عمق 300 متر در ابتدای شهرک وحدت و مجاورت جاده شهریار آغاز شد.
وی هدف از حفر این چاه را تأمین آب به میزان 25 لیتر در ثانیه معادل 90 متر مکعب در ساعت در راستای کمک به تأمین آب شرب منطقه عنوان کرد. مدیر امور آبفای شهرستان فردیس همچنین گفت: در فروردین ماه جاری اولین حلقه چاه آب شرب در خیابان گلستان 32 حفر و وارد شبکه آب شرب فردیس شد. وی افزود: با توجه به روند خشکسالی های چند سال اخیر ، سطح آب های زیرزمینی با افت بسیاری مواجه شده و از سویی تراکم جمعیت و افزایش مصرف نیز سرعت افت آب های زیرزمینی را افزایش داده است. بنابراین صرفه جویی در مصرف آب توسط شهروندان محترم می تواند تا حد بسیاری به تدمین آب شرب شهرستان کمک کند.
نظری ضمن تقدیر از مدیرعامل، معاونت مهندسی و توسعه و مدیر تأمین آب شرکت آبفای استان البرز برای رفع مشکلات آب شهر فردیس، از کلیه شهروندان بویژه ساکنین شهرک رزکان خواست تا با نصب مخزن آب و پمپ در منازل خود با توجه به استانداردهای لازم اقدام کنند تا شاهد قطعی و افت فشار آب نباشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود