27 تیر 1396
شماره خبر: 181226

احداث پست ۶۳ نگارستان برای تامین برقی با ثبات در فردیس

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

احداث پست ۶۳ نگارستان برای تامین برقی با ثبات در فردیس


مدیر توزیع برق شهرستان فردیس گفت: به زودی شاهد احداث پست ۶۳ نگارستان خواهیم بود که از این طریق برق شهرستان ثبات بیشتری گرفته و کاهش خاموشی ها را شاهد خواهیم بود.
محمود اسدپور اظهار داشت:حوزه خدمات رسانی اداره برق شهرستان فردیس کل محدوده جغرافیایی شهرستان شامل شهر مشکین دشت، روستاهای فرخ آباد- زیبادشت و خود شهرستان فردیس را شامل می شود. وی تعداد مشترکان این اداره را ۲۱۳ هزارو ۷۸۵ مشترک عنوان کردو افزود:از این تعداد ۱۸۲ هزار و ۴۴۰ مشترک متعلق به شهرستان فردیس و ۳۱هزارو ۳۴۵ مشترک متعلق به مشکین دشت است.
مدیر توزیع برق شهرستان فردیس تصریح کرد: از این تعداد مشترکین مذکور ۱۷۷ هزار و ۴۷۵ مشترکین خانگی ، ۱۴ هزارو ۳۵ مشترکین عمومی ، ۲۶۳ نفر مشترک کشاورزی ، ۶۷۲ نفر مشترک صنعتی و ۱۹ هزارو ۷۴۳ مشترک تجاری هستند. اسدپور با بیان اینکه تامین انرژی مصرفی و سرویس شبکه روشنایی معابر توسط شرکت توزیع برق انجام می گیرد، بیان داشت: تعداد روشنایی معابر در شهرستانفردیس ۷۶۳ مورد است. وی در خصوص خاموشی برق در این شهرستان گفت: موضوع خاموشی در موارد خاص قابل توجیح نیست و مشکلات عدیده ای را به همراه دارد ولی با اتخاذ تدابیر و اجرای مانورهای آمادگی و آموزشی توانستیم در تامین برق موارد حساس و مهم موفق عمل کنیم. این مسئول با اشاره به تأمین خوب برق در روزهای انتخابات و کنکور شهرستان فردیس گفت: بدون هیچگونه قطعی و خاموشی و کاهش نوسانات توانستیم این موقعیتهای مهم را پشت سر بگذاریم. اسدی سامانه ۱۲۱ را پل ارتباطی این اداره با مردم عنوان کرد و بیان داشت: شهروندان در صورت بروز هر نوع مشکلی اعم از قطعی برق و خاموشی منازل و معابر، سرقت از کابل های برق و اطلاع داشتن از مشترکین غیر مجاز می توانند با این سامانه تماس گرفته و شاهد رسیدگی به مورد بازگو شده در اسرع وقت باشند. وی با اشاره به اینکه ۱۲۱ یک واحد پیگیری ۲۴ ساعته است و تا زمان رفع مشکل با ارباب رجوع ارتباط خواهد داشت، اظهار داشت: در صورت عدم پیگیری موارد اعلام شده از جانب اداره برق بیش از ده روز ،این اداره متحمل اخطار و نمره منفی از واحد پیگیری خواهد شد. این مسوول در بخش دیگری از سخنان خود وجود انشعابات غیرمجاز برق را مشکل جدی این ارگان دانست و افزود: علت این مشکل، ساخت و سازهای غیر مجاز است که این امر سبب آسیب جدی به مشترکان قانونی و شبکه برق می شود. اسدی تصریح کرد: از هر ۱۰۰ کیلو وات برقی که فروخته می شود ۱۴ کیلو وات توسط انشعابات غیر مجاز تلف می شود. وی اظهار داشت: درصورت شناسایی متخلفان و معرفی آنها به واحد حقوقی برخورد جدی با این متخلفان خواهد شد و کلیه هزینه خسارت و انشعابات گرفته می شود و درصورت تکرار موضوع از جانب سرقت کنندگان، این افراد به مراجع قضایی معرفی خواهند شد. مدیر توزیع برق شهرستان فردیس از مردم خواست تا در ساعات پرمصرف(۱۲ ظهر تا ۴ بعداظهر ) از استفاده وسایل برقی با مصرف بالا به شدت پرهیز کنند. اسدی تصریح کرد:به دلیل ظرفیت محدود ترانس ها و شبکه ها بار زیاد و استفاده نادرست منجر به کابل سوزی و خاموشی و نوسانات می شود. وی به حداکثر رساندن وصول مطالبات،به روز رسانی خدمات انشعاب و روشنایی معابر درحد مطلوب را از برنامه های آینده این اداره عنوان کرد.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود