16 مرداد 1396
شماره خبر: 182080

خدمات دهی هوایی به مصدوم سانحه رانندگی در اشتهارد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

خدمات دهی هوایی به مصدوم سانحه رانندگی در اشتهارد


رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد که برای امدادرسانی فوری به نوجوان حادثه دیده درسانحه رانندگی در شهرستان اشتهارد بالگرد امدادی به کار گرفته شد.
مهردادبابایی اظهار داشت: در پی یک حادثه رانندگی 2 نفر 61 ساله و 16 ساله در جاده اشتهارد دچار مصدومیت شدند که به علت آسیب دیدگی شدید جسمی فرد نوجوان برای انتقال وی بالگرد به پرواز درآمد.
وی ادامه داد: این نوجوان از ناحیه سر و ستون فقرات به شدت دچار آسیب دیدگی شده بود که به بیمارستان تامین اجتماعی البرز در کرج منتقل شد. بابایی گفت: مصدوم دیگر توسط آمبولانس به بیمارستان الزهرا (س) اشتهارد منتقل، بستری شد. در اجرای طرح تحول سلامت از اواخر سال گذشته بالگرد امدادی در اختیار مرکز فوریت های پزشکی استان البرز قرار گرفته که با توجه به ترافیک سنگین ، کوهستانی بودن برخی محورها ، این پرنده موجب سرعت بخشی به خدمات درمانی حادثه دیدگان سوانح رانندگی و بیماران ویژه شده است. برخی جاده های استان البرز از جمله محور کرج - چالوس در مواقع ترافیک امداد رسانی زمینی در آنها دشوار است که بالگرد امدادی گره گشای مشکلات خدمات فوری درمانی به حادثه دیدگان وخیم حال شده است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود