10 مهر 1396
شماره خبر: 184693

شریفی: اجرای پایش تصویری نیاز جدی فردیس است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

شریفی: اجرای پایش تصویری نیاز جدی فردیس است


مراسم تکریم و معارفه فرمانده راهور شهرستان فردیس پیش از ظهر امروز سه شنبه 11 مهرماه با حضور فرمانده راهور استان و فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد.
در این مراسم رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز ضمن اشاره به رشد فزاینده جمعیت شهرستان فردیس و عدم تناسب زیرساخت ها با افزایش جمعیت گفت: متأسفانه فردیس فاقد زیرساخت های لازم ترافیکی است و ظرفیت معابر آن از 30 سال پیش تا کنون تغییر نکرده در حالیکه طی 20 سال گذشته علاوه بر افزایش جمعیت، تعداد خودروها در کشور و بویژه فردیس بیش از 5 برابر افزایش داشته است.
وی با تأکید بر لزوم افزایش زیرساخت ها به تناسب جمعیت افزود: با افزایش خودروها شاهد افزایش تعداد سفرها و ارتباطات جاده ای هستیم بنابراین زیرساخت ها باید گنجایش خودروهای کنونی را داشته باشد.
سرهنگ همایون شریفی ترافیک را مؤثر برکلیه امور روزمره افراد در جامعه امروزی دانست و ضمن تأکید بر ضرورت کنترل آن، نیاز جدی شهرستان فردیس را نصب دوربین های کنترل ترافیک و پایش تصویری ذکر کرد. وی با اشاره به عدم وجود بیمارستان و مرکز درمانی پیشرفته در فردیس گفت: نبود بیمارستان یکی از مهمترین نیاز های شهرستان و معضلی در مدیریت تصادفات ترافیکی است که باوجود آن می توان تعداد مصدومان حوادث ترافیکی و تصادفات فوتی را در این شهرستان کاهش داد. رئیس پلیس راهور استان البرز با بیان اینکه شهرستان فردیس یکی از مهمترین حوزه های پلیس راهور استان است گفت: به منظور جلب رضایتمندی عموم و کاهش تردد به مرکز استان و پایتخت، مرکز تعویض پلاک شهرستان فردیس در هفته نیروی انتظامی راه اندازی می شود. وی ضمن تقدیر از عملکرد پلیس راهور شهرستان فردیس طی 6 ماهه گذشته از کاهش تصادفات در این بازه زمانی خبر داد و ضمن تقدیر از خدمات سرگرد غلامعلی همائی در سمت فرماندهی راهور شهرستان فردیس، سرهنگ پیمان کرمی را برای این سمت معرفی کرد.
سرهنگ پیمان کرمی پیش از سمت جانشینی فرماندهی پلیس راهور شهرستان کرج را عهده دار بوده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود