21 مهر 1396
شماره خبر: 185202

ارتباط مستقیم ترویج ارزش های اسلامی با تحکیم امنیت جامعه

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ارتباط مستقیم ترویج ارزش های اسلامی با تحکیم امنیت جامعه


فرمانده نیروی انتظامی استان البرز با بیان اینکه ایران جزو امن‌ترین کشور‌های جهان است، گفت: تعامل و همکاری نیروی انتظامی با بسیج در ترویج امنیت و ارزش‌های اسلامی بسیار سازنده است و باید در این مسیر گام‌های محکمی برداشته شود.
سردار عباسعلی محمدیان در دیدار مسئولین سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با فرماندهی نیروی انتظامی البرز که به مناسبت هفته ناجا صورت گرفت، با تاکید بر ترویج ارزش‌ها در جامعه به عنوان عاملی بازدارنده، افزود: ما اگر بتوانیم فرهنگ و ارزش‌های ناب اسلامی را در جامعه بسط و گسترش دهیم می‌توانیم در بازدارندگی جامعه اثرگذار باشیم و اینجا تعامل با بسیج سازنده و اثربخش است و ما حتماً به این تعامل و همکاری نیاز داریم. فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی این نیرو برای ارتقای سطح همکاری‌های مشترک با سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز خبر داد و بر هم افزایی بیشتر با سپاه و سایر نیروهای مسلح تاکید کرد.
در این دیدار فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز نیز با تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این نیرو با اشاره به امنیت پایدار در کشور بر تعامل و همکاری بین بسیج و نیروی انتظامی در بحث امنیت تاکید کرد. مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) نیز در این دیدار حضور داشت. در این دیدار در خصوص برنامه‌ها و تعاملات بسیج با نیروی انتظامی بحث و تبادل نظر انجام شد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود