28 مهر 1396
شماره خبر: 185615

نقشه های جانمایی نمایشگاه هفته پژوهش آماده است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

نقشه های جانمایی نمایشگاه هفته پژوهش آماده است


رئیس پارک علم و فناوری و دبیر کمیته نمایشگاه هفته پژوهش استان البرز گفت: سومین جشنواره شتاب ملی با هدف شناسایی و توانمندسازی ایده های برگزیده به دبیری پارک علم و فناوری در استان برپا می‌شود.
ربانی با اعلام این خبر اظهار داشت: علاقمندان می توانند ایده ها خود را از 7 مهرماه الی 7 آبان ماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره به آدرس پارک علم و فناوری استان ارسال کنند. ربانی با بیان اینکه این جشنواره برای شناسایی سه ایده برتر از هر استان برپا خواهد شد، افزود: ثبت نام از افراد دارای ایده از طریق وب سایت WWW.AlborzSTP.IR انجام می‌شود. وی با بیان اینکه برپایی این جشنواره فرصتی مناسب برای ثبت ایده از سوی دانش آموزان، دانشجویان و اساتید است، خاطرنشان کرد: افراد با شرکت در این جشنواره می‌توانند توانایی های خود را ارائه دهند. نقشه های جانمایی نمایشگاه هفته پژوهش تا اواخر مهر ماه اماده می شود دبیر کمیته نمایشگاه و فن بازار هفته پژوهش استان البرز در خصوص پلن نمایشگاه اظهار داشت: نقشه های غرفه شرکت کنندگان نمایشگاه پژوهش و فناوری تا اواخر مهرماه آماده می شود. وی افزود: جهت دریافت نقشه از طریق سایت اینترنتی پذیرش هماهنگی لازم به عمل آورید. لازم بذکر است نام شرکت، شماره غرفه، در خواست پلان ابعاد در بخش موضوع حتما قید شود و به آدرس سایت نمایشگاه ارسال شود.
ربانی تصریح کرد: همچنین در بحث انتخاب فناور برتر فرم طراحی شده و موارد داوری با همکاری دبیری کمیته انتخاب فناور دانشگاه آزاد صورت می گیرد. وی افزود: سامانه ایده های برتر هم در پایگاه اینترنتی هفته پژوهش راه اندازی شده و 20 ایده نیز ثبت نام شده است. و ایده ها داوری شده در هفته پژوهش هم در سطح استانی و ملی تقدیر می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود