6 آذر 1396
شماره خبر: 187504

مرکز توانمندسازی کسب و کارهای حوزه فاوا در استان البرز ایجاد شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مرکز توانمندسازی کسب و کارهای حوزه فاوا در استان البرز ایجاد شد


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز با بیان اینکه مرکز توانمندسازی کسب و کارهای حوزه فاوا استان البرز احداث شد، گفت: سالیانه ۳۳۰ میلیون تومان به پارک علم وفناوری استان البرز برای این مرکز پرداخت می‌شود.
غلامرضا حمیدی با اشاره به سیاست‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حوزه فاوا در کشور، اظهار داشت: مرکز توانمندسازی کسب و کارهای حوزه فاوا در استان البرز با همکاری شهرداری کرج ایجاد شده است. مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز با بیان اینکه از نظر فیزیکی این مرکز احداث شد، افزود: باید از نظر نرم‌افزاری نیز مرکز توانمندسازی کسب و کارهای حوزه فاوا استان البرز به تهران متصل شود.
وی با اشاره به اینکه قراردادی توسط اداره کل ارتباطات استان البرز با پارک علم و فناوری استان البرز منعقد شد، گفت: پارک علم وفناوری به عنوان مشاور این مرکز انتخاب شد تا این حوزه را با هماهنگی اداره کل ارتباطات استان البرز مدیریت کند. حمیدی با بیان اینکه این مرکز حوزه کارآفرینی را در استان البرز فعال می‌کند، بیان کرد: تیم‌سازی، آموزش و ایجاد کارگاهی مدنظر در اکوسیستم استارت‌آپ‌های استان البرز در این مرکز انجام می‌شود که در نهایت منجر به ثروت آفرینی در حوزه فاوا است. وی با تاکید بر اینکه شورای راهبری برای این مرکز وجود دارد، اضافه کرد: دفتر فناوری استانداری البرز، پارک علم وفناوری، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت در این شورا حضور دارند و جلسات آن به صورت ماهیانه تشکیل می‌شود. مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز ادامه داد: سالیانه 330 میلیون تومان از بودجه ملی توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به پارک علم وفناوری استان البرز پرداخت می‌شود و دفتر این مرکز نیز با همکاری شهرداری کرج احداث شد.

منبع تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود