1 دی 1396
شماره خبر: 188770

الزام همراه داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان در راه های البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

الزام همراه داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان در راه های البرز


رئیس پلیس راه البرزگفت که با توجه به فصل سرما و بارش باران و برف، به ویژه در مناطق کوهستانی، همراه داشتن زنجیر چرخ در راه های این استان از جمله جاده کرج - چالوس و طالقان الزامی است.
سرهنگ رضا گودرزی افزود: همراه داشتن زنجیر چرخ درفصل سرما حتی دروضعیت جوی مساعد الزامی است. وی اضافه کرد: رانندگان خودروهای فاقد زنجیر چرخ در راه های استان البرز جریمه می شوند.
وی گفت:چنانچه خودرویی فاقد زنجیر چرخ باشد، ازادامه حرکت درمسیر کوهستانی جلوگیری خواهد شد. گودرزی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی رانندگان نیز بدون تست کردن زنجیر چرخ در موقع ضروری قصد استفاده دارند یا زنجیر دارای نقص بوده وقابل استفاده نمی باشد. وی افزود: علاوه بر زنجیر چرخ سالم بودن بخاری و برف پاک کن از موارد مهمی است که رانندگان بایدمدنظر قراردهند .وی یادآور شد: همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه به رانندگان است. وی گفت: پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل درتمام راه های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل های مورد نظرمستقر شده است . استان البرز دارای یک هزار و 450کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان می باشد. بخشی از راه های این استان کوهستانی و پرتردد است که جاده کرج - چالوس از جمله مسیرگردشگری کشور به شمار می رود.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود