19 دی 1396
شماره خبر: 189627

نشست مشترک اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

نشست مشترک اداره کل آموزش  فنی و حرفه ای و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان البرز


جلسه ای با حضور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز ، معاون آموزش ، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی ، رئیس اداره فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش در محل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز با هدف اجرایی شدن و عملیاتی کردن تفاهمنامه فی مابین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان البرز برگزار شد.
غیاثی تبار مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز ضمن خوش آمد گویی به تسریع اجرایی نمودن این تفاهمنامه اشاره کرد و افزود گران ترین آموزش های کشور آموزش های فنی و حرفه ای می باشند که با سفارش محور کردن و هدفمند کردن آموزش ها میتوان از اتلاف شدن سرمایه های ملی جلوگیری کرد . در ادامه غیاثی تبار افزود با توجه به اینکهبخش زیادی از کار آموزان دوره های آموزشی فارغ التحصیلان دانشگاهی می باشند تلاش سازمان آموزش فنی و حرفه ای این است که بتواند خلاء مهارتی فارغ التحصیلان را از طریق برگزاری دوره های آموزشی پر کند. و با اشاره به ضرورت اجرای این تفاهمنامه آن را برای دانش آموزان فرصت طلایی دانست که با استفاده از موقعیت به وجود آمده با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که کشور به موازات علم به پنج های کار آمد نیاز دارد نهایت بهره وری را از این آموزش ها داشته باشند.
بر همین اساس تقی غیاثی تبار مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز به طرح ها برنامه ریزی های این اداره کل در بخش های مختلف طریق کارشناسان اشاره و افزود این اداره کل آمادگی لازم را جهت برگزاری دوره های آموزشی برای دانش آموزان استان البرز با مشارکت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و همکاری آموزش و پرورش استان داردکه با اجرای دوره های هدفمند برای دانش آموزان میتوان اثر بخشی بیشتر در مهارت آموزی و اشتغال را شاهد بود. وی در پایان به ظرفیت های آموزش فنی و حرفه ای در دو بخش دولتی و غیر دولتی پرداخت و با ارائه پیشنهاد بازدید مسئولین انجمن های اسلامی استان و دانش آموزان و اولیا دانش آموزان از مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان را که باعث ایجاد انگیزه و اثر بخشی بیشتر جهت مهارت آموزی پرداخت و ا فزود اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با ظرفیت ها و پتانسیل های موجود وبا اعلام آمادگی کامل جهت تعامل در راستای تفاهمنامه ملی آن را گامی بزرگ در استان دانست.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود