13 اسفند 1396
شماره خبر: 192397

افتتاح پنج بوستان روستایی در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

افتتاح پنج بوستان روستایی در البرز


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز با اشاره به افتتاح پنج بوستان روستایی از توزیع نهال در مصلی‌های نماز خبر داد و گفت: این برنامه ها در هفته منابع طبیعی انجام می‌شود.
حامد فرضی در بازدید از نهالستان بزرگ کرج که صبح دوشنبه انجام شد، بابیان اینکه در آستانه هفته منابع طبیعی قرار داریم، اظهار کرد: ظریفت توزیع نهال تا یک‌میلیون اصله در نظر گرفته‌شده است.
وی بابیان اینکه در راستای اهدای نهال، گونه‌های سازگار با منطقه به متقاضیان ارائه خواهد شد، افزود: توزیع نهال در مصلی‌های نماز جمعه به‌صورت رایگان انجام می‌گیرد و هیچ هزینه‌ای از شهروندان دریافت نخواهد شد. مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز با اعلام اینکه نهال‌های توزیعی به دیگر استان‌ها با شرایط آن مناطق همخوانی خواهد داشت، تصریح کرد: تاکنون ۲۵۰ هزار نهال برای بخش‌های مختلف، دستگاه‌ها و شرکت‌های متقاضی توزیع‌شده است. فرضی بابیان اینکه نهال‌های موردنظر بسته‌بندی‌شده و آماده توزیع است، گفت: در هفته منابع طبیعی به فراخور روزشمار جلسات آموزش، شورای حفظ و حقوق بیت‌المال، نشست با همیاران طبیعت و نشست چهره به چهره مدیران با مردم برگزار خواهد داشت. مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز افتتاح پنج بوستان روستایی در هفته منابع طبیعی را از دیگر اقدامات در دستور کار برشمرد و گفت: همه برنامه‌های هفته منابع طبیعی بر مبنای مشارکت مردمی صورت می‌گیرد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود