14 اسفند 1396
شماره خبر: 192445

لزوم نصب دوربین های پایش تصویری در شهرستان فردیس

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

لزوم نصب دوربین های پایش تصویری در شهرستان فردیس


معاون اداری، مالی و برنامه ریزی فرمانداری فردیس گفت: ترافیک یکی از مهمترین مشکل پیش روی این شهرستان است و نصب دوربین های پایش تصویری در سطح شهرستان برای اجرای طرح های ترافیکی ضرورت دارد.
تیمور ولی پور افزود: در نشست شورای ترافیک که در محل فرمانداری فردیس برگزار شد، بر ضرورت جداسازی سازمان های تابعه شهرداری فردیس بویژه در حوزه حمل و نقل تاکید شد. وی افزود: از شهرداری فردیس خواسته شد تا با تخصیص ردیف اعتباری در بودجه 97، در این خصوص اقدام کند. شهرداری مشکین دشت نیز باید مقدمات لازم برای اجرای این طرح را فراهم کند. وی اظهار داشت: به منظور کنترل و نظارت بیشتر در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهری و همچنین در راستای تسهیل در خدمت رسانی به عموم شهروندان، شهرداری فردیس در اسرع وقت نسبت به تشکیل سازمان های تابعه به صورت مستقل از شهرداری کرج اقدام کند. وی همچنین گفت: با توجه به ترافیک موجود در معابر اصلی فردیس، شهرداری ظرف 3 ماهه اول سال آتی نسبت به ارائه طرح برای مهندسی و مدیریت ترافیک در معابر اصلی شهر اقدام نماید.
معاون برنامه ریزی فرمانداری فردیس در خصوص پیشنهاد دوطرفه شدن مجدد خیابان هدایت کار مشکین دشت گفت: اجرای طرح های ترافیکی از جمله یکطرفه شدن خیابان و طرح زوج و فرد بدون دوربین پایش تصویری با مشکلاتی مواجه است که در این راستا شهرداری مشکین دشت با تشکیل کمیته فنی و با حضور نمایندگان راهور و فرمانداری نسبت به بررسی این موضوع اقدام و نتیجه را به شورای ترافیک اعلام کند .
سرهنگ پیمان کرمی پلیس راهور شهرستان فردیس نیز در این نشست با اعلام اینکه ساعت حضور نیروهای راهور در سطح معابر شهرستان افزایش یافت گفت: در ایام باقیمانده از سال و به منظور کنترل و نظارت بیشتر ، کلیه نیروهای راهور ازساعت 5:30 صبح تا پایان ترافیک و حداقل تا ساعت 10:30 شب در سطح معابر شهرستان فردیس به ارائه خدمت مشغولند. وی افزود: اعضای شورای ترافیک شهرستان فردیس از مسیر های شیخ آباد،رزکان،بلوار فرگاز ، راه آهن حسین آباد برای ارائه راهکاری برای حل معضلات ترافیکی بازدید کردند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود