20 اسفند 1396
شماره خبر: 192807

۱.۵ میلیارد تومان وام به مددجویان فردیسی اختصاص یافت

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

۱.۵ میلیارد تومان وام به مددجویان فردیسی اختصاص یافت


رئیس اداره بهزیستی فردیس از اختصاص یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وام خوداشتغالی و اشتغال‌زایی به مددجویان فردیسی طی سال جاری خبر داد.
سید ابراهیم موسوی از توزیع ۳۰۰ سبد کالا به ارزش هر یک ۲۰۰ هزار تومان میان مددجویان فردیسی خبر داد و اظهار کرد: اداره بهزیستی فردیس در راستای خودکفایی مددجویان این شهرستان اقدام می‌کند.
وی در ادامه از اختصاص یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وام خوداشتغالی و اشتغال‌زایی به مددجویان فردیسی طی سال جاری خبر داد و تأکید کرد: هفت کارگاه تولیدی طی شش‌ماهه گذشته توسط اداره بهزیستی این شهرستان با اشتغال‌زایی برای ۱۵۰ نفر از زنان بی‌سرپرست، معتادان بهبودیافته و غیره راه‌اندازی شده است. به گفته وی اداره بهزیستی شهرستان فردیس حدود ۳۵ میلیون تومان به‌صورت ماهیانه حق بیمه کارفرمایی و خوداشتغالی به مددجویان این شهرستان پرداخت می‌کند. رئیس اداره بهزیستی شهرستان فردیس از افتتاح پنج کارگاه خوداشتغالی در سال ۹۷ خبر داد و افزود: امید داریم بتوانیم با اشتغال‌زایی برای تمام مددجویان تحت پوشش بهزیستی در راستای تأمین زندگی آن‌ها اقدام کنیم. وی حرکت در راستای اشتغال‌زایی را یکی از عوامل کاهش آسیب‌های اجتماعی اعلام کرد و گفت: اداره بهزیستی شهرستان فردیس حدود ۶ هزار و ۵۰۰ خانواده تحت پوشش دارد که از راه‌های مختلفی مانند کمک‌هزینه شهریه دانشگاه، کمک‌هزینه تحصیلی، اشتغال‌زایی، بسته‌های حمایتی و غیره آن‌ها را حمایت می‌کند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود