15 اردیبهشت 1397
شماره خبر: 194716

مرکز ترک اعتیاد بهزیستی در فردیس راه اندازی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مرکز ترک اعتیاد بهزیستی در فردیس راه اندازی شد



رییس اداره بهزیستی شهرستان فردیس از راه اندازی مرکز ترک اعتیاد ماده 16 در این شهرستان خبر داد و گفت: این مرکز تنها مرکز استان البرز است که در آن از درمان های غیر دارویی استفاده می شود.
سیدجواد موسوی ظرفیت این مرکز را 350 معتاد متجاهر عنوان کرد و افزود: هزینه خدمات درمانی افرادی که به کمپ ها می روند، رایگان است.وی اظهار داشت: بازتوانی معتادان بر اساس اصول علمی صورت گرفته و بازگرداندن آنها به جامعه امکان پذیر می شود. معتادان بهبود یافته بعد از آموزش مهارت های اشتغال و ارائه تسهیلات خوداشتغالی وارد بازار کار می شوند.این مسئول با بیان اینکه کمپ های ماده 16به منظور نگهداری و خدمات دهی به معتادان متجاهر یا افرادی که دچار بیماری های سخت ‌درمان هستند، راه اندازی شده است، افزود: در شهرستان فردیس 6 کمپ ترک اعتیاد وجود دارد که در این کمپ ها خدماتی مانند درمانی، پزشکی، سم زدایی، روانشناسی و وعده های غذایی ارائه می شود.موسوی گفت: 14 کمپ ماده 15 در شهرستان فردیس برای افراد عادی وجود دارد.

منبع ایرنا
ميهمان
پاسخ 21/11/1397 - 01:33 فریبرز رمضانی

سلام بنده معلول ضایعه نخاعی هستم که با عصا راه میرم و کارهامو خودم انجام میدم و عضوه بهزیستی مارلیک. میخاستم بپرسم بنده یمدته گرفتاره اعتیاد شدم و میخاهم بیستویک روز در کمپ سم زدایی کنم تا دچاره وسوسه و مصرف نشم از شما عزیزلزن خواهش میکنم بیستویک روز بنده را نگهدارید تا ترک کنم ممنون میشم جواب بدید بهم. درضمن من احتیاج به کمک کسی ندارم برای کارهام فقط سم زدایی بشم تا ترک کنم همین. 

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود