2 مرداد 1397
شماره خبر: 198849

اقتدار، امکانات نیست؛ غیرت و مردانگی فرزندان این ملت است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اقتدار، امکانات نیست؛ غیرت و مردانگی فرزندان این ملت است


سردار مولایی رمز بقای انقلاب اسلامی ایران را ترکیب سه واژه ارزشمند شهادت، اقتدار و مقاومت دانست و گفت: شهادت، اقتدار و مقاومت به یکدیگر گره خورده و اقتدار حاصل مقاومت و شهادت است.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در مراسم یادواره شهدای اقتدار و مدافع حرم شهرستان فردیس که شب گذشته به همت هیئت رزمندگان اسلام با حضور مسئولین، خانواده های شهدا و اقشار مختلف مردم در مهدیه آل یاسین برگزار شد، گفت: مراسم یادواره شهدا امروز با ترکیب سه واژه ارزشمند شهادت، اقتدار و مقاومت شکل گرفته که مجموع این سه واژه در طول 40 سال گذشته پایداری انقلاب اسلامی را با وجود همه توطئه های دشمنان و استکبار جهانی رقم زده است. سید یوسف مولایی در تشریح واژه مقاومت با بیان اینکه مقاومت ملت ایران در مقابل توطئه های دشمنان بر اساس حکم قرآن و آیه" ثمَّ استَقاموُ " و توصیه اهل بیت (ع) بوده است گفت: اینکه در طول دوران 40 ساله انقلاب اسلامی و با وجود جنگ تحمیلی، تحریم های مختلف سیاسی، اقتصادی و غیره علیه ایران، دشمن هرگز نتوانسته به اهداف استکباری دست یابد، نتیجه مقاومت ملت ایران است. وی افزود: عصبانیت امروز آمریکا و زیرپا گذاشتن ملاحظات دیپلماتیک در نتیجه مقاومت ملت ایران در مقابل همه توطئه های استکبار جهانی است. در سایه خون پاک فرزندان این ملت چندین کشور از جمله سوریه و عراق از چنگال اژدها خارج و امروز به یک کشور مستقل تبدیل شدند و این معنای مقاومت یک ملت است. فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه آمریکا 75 درصد از توانش را برای مبارزه با ایران گذاشته است گفت: اقتدار ملت ایران یعنی اینکه آمریکا و کشورهای غربی همه فکر و ذکرشان مبارزه با ایران با آخرین ابزارهای تکنولوژیست. اگرچه سلاح های موشکی، ماهواره و تسلیحات نظامی از ابزار اقتدار است اما همه این امکانات در کشورهای ابرقدرت جهان که امروز از ایران می ترسند نیز وجود دارد. وی با طرح این سؤال که علت اقتدار ایران چیست؟!؛ ادامه داد: اقتدار ایران زمانی حاصل شده است که ابزار و تکنولوژی توسط انسان های مؤمن و شهادت طلبی تولید و به کار برده می شود که جان خود را در راه دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و حفاظت از کشور نثار می کنند.
سردار مولایی گفت: اقتدار، امکانات نیست؛ غیرت و مردانگی فرزندان این ملت است. امروز ملت ایران با هر گرایش و مذهبی یکپارچه اقتدار شده و در دنیا می درخشد. انقلابی که به زعم دشمنان قرار بود با محاصره، جنگ، تحریم و... نابود شود؛ اکنون تفکر انقلاب اسلامی در سراسر دنیا منتشر شده است و این تنها یکی از نمادهای اقتدار است. وی با بیان اینکه از دستیابی به اقتدار از راه شهادت میسر می شود افزود: شهادت، اقتدار و مقاومت به یکدیگر گره خورده و اقتدار حاصل مقاومت و شهادت است. اگر بتوانیم با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مقاومت کنیم اقتداری حاصل می شود که ماندگار است. مولایی با اشاره به پتانسیل و توان علمی موجود در جوانان کشور گفت: ایران در سایه تحریم ها، به توان موشکی و ساخت سلاح های دفاعی دست یافت . امروز باید از پتانسیل جوانان و سرمایه های این کشور، برای ساخت خودروهای داخلی استفاده شود. همین جوانانی که آخرین تکنولوژی را در ساخت موتور موشک ها به کار می برند، می توانند بهترین خودروها را در کشور تولید کنند تا محتاج خرید قطعات و خودروهای بی کیفیت از بیگانگان نباشیم.

فردیس نیوز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود