24 مرداد 1397
شماره خبر: 200042

البرز رتبه برتر اردوی ملی دانش آموزی کشور را کسب کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

البرز رتبه برتر اردوی ملی دانش آموزی کشور را کسب کرد


مدیر سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: دانش آموزان پسر این استان مقام دوم اردوی ملی تشکل پیشتازان دانش آموزی کشور را به خود اختصاص داد.
محسن صادقیان با اشاره به اینکه این اردوی ملی در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، افزود: در این اردو دانش آموزان پیشتاز سراسر کشور در قالب فعالیت های تیمی و گروهی مهارت ها و توانمندی های تشکیلاتی خود را عرضه کردند. وی با بیان اینکه این جشنواره ملی با نشاط و شکوه خاصی برگزار شد، اظهار داشت : دانش آموزان منتخب تشکل پیشتازان البرزی توانستند دو پرچم افتخار در این جشنواره ملی کسب کنند. وی یادآورشد: دانش آموزان البرزی در آیتم های خلاقیت و نوآوری ، نظم و انضباط، ، رژه و صف جمع مقام دوم اردوی ملی تشکل پیشتازان دانش آموزی را به دست آوردند. وی خاطرنشان شد: البرز در مسابقات بازی های ورزشی نیز مقام اول قطبی را ازآن خود کرد. صادقیان بیان داشت: ارزیابان و مربیان از دانش آموزان البرزی شرکت کننده در این اردوی ملی به عنوان دانش آموزان با اخلاق ، رفتار مناسب، مسؤلیت پذیری و با نظم و انضباط یاد کردند. وی با اشاره به اینکه دانش آموزان البرزی در این اردوی پنج روزه دانش آموزان سراسر کشور خوش درخشیدند ، اضافه کرد: دانش آموزان با شور و نشاطی دیدنی به تمرین زندگی در شرایط گروهی و سخت پرداختند. وی تصریح کرد: دانش آموزان در اردوی ملی تشکل پیشتازان توانمندی و مهارت های خود را در زمینه های مختلفی چون گره و چوب بندی، ساخت پروژه، امداد و نجات، رژه و صف جمع، مخابره و جهت یابی و فریاد های شادی به نمایش گذاشتند. مدیر سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش البرز ساخت پروژه سنگین پل میمون، ساخت خلاقانه ماکت و نمادهای سازمان، برپایی ایستگاه های صلواتی ، واکس زنی و اتوکشی، ساخت فریاد های شادی بومی، حضور خاص و منظم دانش آموزان در نماز اول وقت را از جمله فعالیت های خلاقانه دانش آموزان با نظارت مربیان توانمند استان در این اردوی ملی برشمرد.
صادقیان در ادامه به برگزاری اردوی ملی پیشتازان دختردر دوم شهریور ماه 97 اشاره کرد و اظهارداشت: با توجه به توانمندی و آمادگی بالای مربیان و دختران پیشتاز البرزی انتظار می رود در این اردوی ملی موفقیت های خوبی برای استان حاصل شود. وی در پایان از حمایت های مدیر کل آموزش و پرورش البرز، معاونت پرورشی و فرهنگی و تمامی کارشناسان، مربیان و فعالانی که در برگزاری اردوهای مقدماتی و اعزام دانش آموزان به اردوی ملی نقش داشتند، قدردانی کرد. سازمان دانش آموزی البرز 23 هزار و 763 نفر عضو دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود