13 شهریور 1397
شماره خبر: 201123

بخش عمده خدمات اداری تامین اجتماعی غیر حضوری است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

بخش عمده خدمات اداری تامین اجتماعی غیر حضوری است


مدیر کل نظارت و ارزشیابی سازمان تامین اجتماعی با اشاره به راه اندازی سامانه های طرح الکترونیکی گفت: بخش عمده خدمات اداری این سازمان به بیمه شدگان و کارفرمان به صورت غیر حضوری است.
علی اکبر ربیع زاده در البرز اظهار داشت : براین اساس ماهانه بیش از یک میلیون لیست بیمه کارفرمایان به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه های الکترونیکی مورد بررسی قرار می گیرد. وی ادامه داد: همچنین ماهانه بیش از 2 و نیم میلیون برگ حق بیمه کار فرما و بیمه شدگان خاص به صورت غیر حضوری صادر و پرداخت می شود. ربیع زاده گفت: سالانه بیش از 2 میلیون و 900 هزار برگه مطالباتی به صورت الکترونیکی و از طریق ایمیل و پیامک به کارفرمایان ابلاغ می شودکه تمام این خدمات موجب کاهش تردد مراجعان و افزایش رضایت مندی مردم شده است. مدیر کل نظارت و ارزشیابی سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: اکنون در مراکز درمانی ملکی سازمان دفترچه بیمه درمانی حذف شده است ضمن آنکه بیمه شدگان با ارائه شناسنامه و کارت ملی از طریق سایت اینترنتی درخواست تعویض یا تمدید دفترچه می کنند و دفترچه آنان از طریق پست دراختیارشان قرار می گیرد. وی گفت: بیمه شدگان در سراسر کشور با سامانه *142# از طریق تلفن همراه می توانند خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی دریافت کنند. سازمان تامین اجتماعی دارای 548 شعبه اداری خدماتی در سراسر کشور است و بیش از 42 میلیون نفر بیمه شده اصلی و تبعی وحدود 3 میلیون مستمری بگیر از خدمات این سازمان بهره مند هستند

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود