10 مهر 1397
شماره خبر: 202710

15 هزار بسیجی البرزی در رزمایش تهران شرکت می کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

15 هزار بسیجی البرزی در رزمایش تهران شرکت می کنند


رئیس روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز گفت که 15 هزار بسیجی این استان در رزمایش اقتدار ورزشگاه آزادی تهران شرکت می کنند.
سرگرد پاسدار مجتبی عبدالملکی افزود: این رزمایش در ادامه مرحله سوم رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله(ص) 2 ‌که از یک ماه پیش در استان البرز آغاز شده، برگزار می‌شود.
وی اظهار داشت: مرحله نخست این رزمایش به صورت مشترک در روز نهم شهریور ماه و مرحله دوم آن نیز به صورت اردوهای جهادی از دوازدهم تا سی و یکم شهریور ماه سال جاری در البرز شد. عبدالملکی گفت: مرحله سوم رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمدرسول‌الله(ص) 2 صبح فردا پنجشبنه نیز با حضور یکصد هزار تن از بسیجیان استان البرز، شهرستان های استان تهران و تهران بزرگ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. وی افزود: هدف از برگزاری این همایش نشان دادن آمادگی نیروهای بسیجی برای حفاظت و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود. وی اظهار داشت: اعزام بسیجیان برای حضور در این رزمایش از امشب برای ایجاد هماهنگی بین نیروها در مقرهای مورد نظر آغاز می شود و صبح فردا در ورزشگاه آزادی گردهم می آیند. صبح فردا، پنجشنبه رزمایش اقتدار عاشورایی 3 به صورت همزمان در سراسر کشور با حضور 700 هزار نفر از بسیجیان برگزار می شود.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود