25 مهر 1397
شماره خبر: 203516

شکوه انقلاب در فجر چهلم پرشورتر است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

شکوه انقلاب در فجر چهلم پرشورتر است


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرزگفت:چهلمین سالگردپیروزی انقلاب اسلامی امسال باشکوه تر و پرشورتر از گذشته برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام محمدحسین روحی یزدی در نشست هماهنگی 13 آبان و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با اشاره به تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن این مراسم ،اظهار داشت: دشمنان در صدد هستند تا مانع برگزاری جشن چهلمین سالگی پیروزی انقلاب اسلامی شوند. وی در ادامه افزود: مسئولان باید برای برگزاری هرچه باشکوه تر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با برنامه ریزی دقیق و مناسب به میدان بیایند و نقشه های شوم دشمنان این نظام را خنثی کنند. روحی اظهار داشت: مردم سرمایه اصلی نظام هستند و با وجود گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب همچون گذشته در میدان هستند.
وی افزود: امسال همزمان با دهه مبارک فجر نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستانهای استان برگزار می شود. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز گفت: حساسیت سرنوشت ساز بودن مقطع کنونی کشور و انقلاب و تهدید دشمن به براندازی انقلاب در چهلمین سال پیروزی نشان از متفاوت بودن چهل سالگی انقلاب است. روحی یزدی افزود: ملت ایران با همدلی و انسجام با تبعیت از رهبر معظم انقلاب تمامی توطئه های دشمنان نقش بر آب خواهد کرد.
دشمن با جنگ اقتصادی به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی است
ابوالفضل اینانلو فرماندار فردیس در نشست هماهنگی مراسم 13 آبان و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: جنگ اقتصادی بهانه ای برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ، اصل دین مبین اسلام و ارزش ها است . وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان بازگو و تبیین شود ، گفت: نباید چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تنها به عنوان مراسم ببینیم بلکه باید در این سالگرد دستاوردهای انقلاب اسلامی و کارنامه 40 ساله نظام برآمده از انقلاب اسلامی را تبیین کنیم و به شبهات پاسخ دهیم. وی افزود: دشمن به دنبال این است که خدمات نظام مقدس را کمرنگ کند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود