26 آبان 1397
شماره خبر: 205033

تجار عراق و افغانستان از صنایع البرز دیدن کردند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تجار عراق و افغانستان از صنایع البرز دیدن کردند


هیات های تجاری 2 کشور عراق و افغانستان در حاشیه نمایشگاه توانمندی های صنعتی استان البرز از مراکز تولیدی این استان دیدن کردند.
40 نفر تجار عراقی و افغانستانی در قالب هشت گروه با ظرفیت واحدهای تولیدی استان البرز از جمله قطعات خودرو، مصالح ساختمانی، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی، پلاستیک و کشاورزی از نزدیک آشنا شدند.
در ادامه این بازدید نشست فعالان اقتصادی و تجاری ایران و عراق، ایران و افغانستان در نخستین نمایشگاه توانمندی های تولیدی و صادراتی البرز برگزار می شود. بزرگترین نمایشگاه توانمندی های تولیدی و صادراتی و فرصت های سرمایه گذاری استان البرز از 26 تا 29 آبان ماه دایر است. در این نمایشگاه بیش از 100 واحد تولیدی و صادراتی، تولیدات خود را در معرض دید عموم قرار دارد. هیات های تجاری 10 کشور در نمایشگاه توانمندی های تولیدی و صادراتی صنایع کوچک و متوسط البرز شرکت کرده اند. عراق، افغانستان، سوریه، لبنان، ترکیه، آذربایجان و قزاقستان از جمله کشورهایی هستند که در این نمایشگاه حضور یافته اند.
بیش از 120 واحد صنعتی و تولیدی البرز در زمینه صادرات فعالیت دارند. بیش از سه هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی در این استان مشغول به فعالیت هستند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود