7 دی 1397
شماره خبر: 207734

4 شکارچی غیرمجاز در طالقان دستگیر شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

4 شکارچی غیرمجاز در طالقان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی طالقان از دستگیری چهار شکارچی غیر مجاز خبر داد و گفت: طی این عملیات‌ها سه محیط‌بان زحمت کش دچار مصدومیت شدند.
صالح برزگری اظهار داشت: در پی گزارش مردمی مبنی‌بر حضور شکارچیان غیرمجاز در روستای "آسفاران" پایین طالقان، محیط بانان به محل مذکور اعزام شدند.وی با بیان اینکه محیط بانان به سرعت اقدام به بستن گریزگاه‌ها می‌کنند، اظهار داشت: این گروه زحمت‌کش پس‌از گشت‌زنی در منطقه یادشده و نزدیک شدن به نیمه‌شب با شکارچیان مواجه و سپس درگیر شدند.فرمانده انتظامی طالقان از مصدومیت سه محیط بان در حاشیه این درگیری‌ها خبر داد و افزود: در این میان یک شکارچی مسلح دستگیر شد؛ متأسفانه چهار نفر از شکارچیان متواری شدند و ردیابی آن‌ها توسط کارآگاهان پلیس به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
وی از انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت‌زنی‌های هدفمند ماموران در سطح شهرستان طالقان خبر داد و اضافه کرد: در این راستا مخفیگاه شکارچیان شناسایی شد و افراد طی چندین عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.
برزگری در پایان با اشاره به اینکه در این عملیات دو قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز از متهمان کشف شد، خاطرنشان کرد: متهمان برای گذراندن مراحل قانونی این پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود